Hormonzavar?

Tisztelt Doktor nő/ Doktor úr. 21 éves fiú vagyok és arra gyanakszom, hogy a hormontermelésemmel gondok lehetnek. Az izomzatom alulfejlett és gyenge, habár a családunkban mindenki igen nagy termetű mind az apai mind az anyai ágról. (én 56kg és 176cm magas vagyok) Alkatom mondható nőiesnek a széles csípő végett. A nemi szervem is elég fejletlen a koromhoz képest(mind a herék mind a pénisz). Gyakran vagyok levert, kedvtelen, koncentráció is nehézkes. Eddig annak tudtam be a dolgokat, hogy még növésben vagyok, igaz még most is fejlődöm, de szerintem más van a háttérben. Ha, úgy vélik hormonzavar, milyen hormon(ok) szintjét kell megmérni és változtathat-e egy kezelés a közérzetemen és a külsőmön egyaránt. A válasz előre is köszönöm. Tisztelettel:András

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a endokrinológia témában

Kedves András! Látatlanban nem lehet terápiát javasolni önnek. Mindenképp keressen fel egy endokrinológiai szakrendelést, ahol elbírálják a klinikai kép alapján, hogy van-e szükség hormonvizsgálatra, és ha igen, akkor ennek eltérései alapján lehet terápiát javasolni, addig nem.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 05., 13:56; Megválaszolva: 2010. szeptember 07., 14:02
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Pajzsmirigy probléma?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 3 éve szenvedek elalvási és átalvási zavaroktól ( szinte soha nem érzek álmosságot ). Másfél éve vannak extrasystolés...
Mellérzénység
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb másfél éve ovulacio után érzékenyebbek a melleim, az utóbbi fél évben ez az érzékenység sokkal erősebb lett...
Vér eredmény értékelése
Tisztelt Főorvos Úr/Asszony! 3 db, 0,6 miliméteres nagyságú pajzsmirigy göböm van, amiből 2-ről 2019. májusban izotóp vizsgálat alkalmával...
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...