Magas prolaktin szint, okozhat hajhullást?

Erős hajhullás miatt nőgyógyászati hormont is nézettem nemrég a prolaktin értéke 852.7uIU/ML (Ref ért: 102.0-496) a ciklusom mindíg rendszeres volt, most is az és fogamzásgátlót sem szedek. Okozhatja-e ez a hajhullást? Mennyire befolyásolja ez az eredmény a teherbeesés valószínűségét? Kórosan magas-e ez az érték? A hajhulláson kívül semmilyen panaszom nincs és nem is volt korábban sem. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza a prolaktin témában

Tisztelt kérdező! Magas prolactin szintet okozhatnak olyan problémák amelyek hajhullással is járnak. E mellett ez a magas szint mindenképpen kivizsgálást igényel mert hátterében sokféle ok állhat. Endokrinológiai szakrendelést javaslok felkeresni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2010. augusztus 26., 15:54; Megválaszolva: 2010. augusztus 28., 13:07
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Pajzsmirigy probléma?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 3 éve szenvedek elalvási és átalvási zavaroktól ( szinte soha nem érzek álmosságot ). Másfél éve vannak extrasystolés...
Mellérzénység
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb másfél éve ovulacio után érzékenyebbek a melleim, az utóbbi fél évben ez az érzékenység sokkal erősebb lett...
Vér eredmény értékelése
Tisztelt Főorvos Úr/Asszony! 3 db, 0,6 miliméteres nagyságú pajzsmirigy göböm van, amiből 2-ről 2019. májusban izotóp vizsgálat alkalmával...
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...