alacsony tesztoszteronzint...

elég alacsony a tesztoszteronszintem, 1nmol/l, de nincsen semmilyen olyan problámám amiket itt a neten írnak.nincs erekciós problémám, erősek a csontjaim, még soha sem volt eltörve semmim sem, nem vagyok depressziós sem...stb. egyedül talán az hogy mostanában hízok, de nem nagyon végzek megerőltető fizikai munkát. 49 éves vagyok, bár egyedül élek, de más problámát nem véltem felfedezni magamon. üdvözlettel G. Imre vegyiparban dolgozom, kb 2 éve szteroidokkal kell foglalkoznom.

WEBBeteg szakértő válasza tesztoszteron témában

Tisztelt kérdező!

Ez a tesztoszteron szint valóban alacsony. Elképzelhetőnek tartom, hogy a szervezetébe bekerülő szteroidok vannak ilyen hatással. Javaslom endokrinológiai szakrendelés felkeresését, úgy hogy a szteroid pontos nevét is írja fel, és mutassa meg az orvosnak. Mindenképpen fontos a vizsgálat, mert a krónikus vegyianyag behatásnak lehetnek káros következményei. 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2010. május 01., 21:24; Megválaszolva: 2010. május 01., 21:24
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Javasolt-e valamilyen férfi hormon...
Tisztelt Doktornő/úr! 28 éves férfi vagyok. Az elmúlt években a korábban sem túl magas libidó csökkenésével küzdök. Nemrég jártam magán...
Tesztoszteronszint
Tisztelt Hölgyem / Uram! Jobb kategóriát nem találtam, ahová andrológia kérdést feltehetnék, ezért jobb híján ezt választottam, bár...
Vérkép eredmény
Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Frissen lettem 23 éves, sajnos nem sportolok, (mindössze napi körülbelül fél óra séta.) testmagasságom 177 cm...
Alacsony tesztoszteron szint
Tisztelt Doktornő! Utóbbi időben libidóm erősen csökkent, fáradékony vagyok, potenciám sem kielégítő. Totál tesztoszteron szintem 7, 950...
Tesztoszteron
Tisztelt Doktornő! Alacsony tesztoszteront mértek (7 nmol/l) , jártam endokrinológusnál aki nebidot-t írt fel, 4 nap után jelentős javulást nem...