• gyógyszer

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/ Nő!

        Nekem pajzsmirígy alulműködésem van. Szedek rá EUTHYROX nevű gyógyszert. Rendszeresen járok ellenőrzésre, mivel nemrég született meg a második kislányom, nem szerettem volna ha valami baja lenne neki. 3 havonta vérvétel gyógyszer növelés, szülés után csökkentés volt. Most 4 hónapos a kislányom, de a libidóm a béka feneke alatt van. Tudom a hormonok sokat befolyásolnak, na de ennyire? Mit lehetne tenni? Vagy ez a gyógyszer mellékhatása? Ja és szoptatok. A másik kislányommal épp az ellentéte volt, bár nála nem szedtem semmilyen gyógyszert. Akor is meg volt a betegségem, csak elhanyagoltam, ennek 7 éve. Az első kislányom betöltötte az 1évet, azóta járok orvoshoz/ 5 éve.

        Köszönettel:Éva

        WEBBeteg szakértő válasza a pajzsmirigy témában

        Tisztelt kérdező!

        Az euthyrox nem okoz libidócsökkenést. Ha kevés a hormon pótlás adagja, akkor inkább lehetnek ilyen tünetek, de gondolom a hormonszintjeit ellenőrzik és rendben vannak. Nem túl fáradt? Az ilyen kis gyermek nagyon sok törődést igeényel. Vonja be a párját is a munkába és pihenjen többet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-03-01 22:12:06; Megválaszolva: 2010. március 01., 22:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Az 5 éves kislányom egy éve panaszkodik toroktáji fájdalomról hányingerről csípő érzésről. Gasztroenterologiai kivizsgálás voltunk mert refluxra gyanakodtunk. Magas lett a tsh értéke 8,287. Augusztus elsej~n endokrinológiai szakrendésen...
        Tisztelt dr úr/nő! 1 éve diagnosztizálták nálam a Hashimoto betegseget, eddig különösebb panaszt nem okozott. Gyógyszert szedek, értekeim rendben vannak. Mostanában kezdtem érezni, jobb vagy épp bal oldalon fáj a nyakam, pajzsmirigyem...
        2013. decemberében egy alkalmassági vizsgálat során derült sor arra hogy a pajzsmirigyemben göb van. Akkor túlmüködött és 1 hónapig napi 1 Metothyrin kellett szednem. Majd ezt heti 5 napon át fél szemre csökkentették. Majd 2014. nyarától...
        Tisztelt Dr. Fáklya Mónika! Az előző kérdésemre azt írta, túlsúly okozhatja a problémámat. 160 cm és 54 kg vagyok, 3.5 kg-val könnyebb, mint a 3 gyermek megszületése előtt. Jelentkezzek endokrinológusnál a tüneteimmel, vagy másik orvost...
        Tisztelt Doktor Úr! Magánrendelésen csináltattam rákszűrést és fertőzésre kaptam kúpot. Más rendellenest nem diagnosztizált. Évek óta nagyon zsírosodik a hajam, bőröm, fokozott a szőrnövekedésem (arc, has, mellbimbó környéke)....
        Tisztelt Doktor/nő! Nőgyógyászom PCOS gyanúval csináltatott terheléses és hormon vérvételt. Eredményre másik nőgyógyász legyintve azt mondta nincs semmi kóros. Eredményeim: Éhgyomri cukor: 5,8 120' cukor: 4,7 Koleszterin:...
        Tisztelt Doktornő! Számos általános kivizsgáláson vagyok túl, általános vérvétel, kardiológia, inzulinos cukorterhelés. Eddig semmit nem találtak, egyedül a DHEA szulfát kicsi magasabb 7.2 a felső határ, nekem 12,19. Az inzulinos...
        Kedves Doktornő! A véleményét szeretném kérni az alábbiakkal kapcsolatban: Kisfiam 19 hónapos, a mozgásfejlődésben kissé megkésett, mert a felállás 11 hónaposan történt, majd járni csak 16 hónaposan kezdett el. Előtte is kellett...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! 3 pontos inzulin rezisztancia vizsgálatom eredményével kapcsolatban szeretném véleményét kérni. Inzulin 0 perces 2,7 mIU/L Ellenőrzött vizsgálat - Referencia értékek: 3,0 - 25,0 0 perces glükóz 5,2 mmol/L Referencia...
        Tisztelt Doktor! Lassan 3 hete hogy krónikus fáradtság , gyengeséggel küzdök. Szorongást is érzékelek. Korábban már pánikzavarokkal , pánikbetegséggel diagnosztizáltak ami viszonylag rövid időn belűl elmúlt. Most már egy ideje fent áll...