prolaktin

Hét éve, első gyermekem szoptatásának befejezése óta magas a prolaktin szintem, másodszor már rendszeres bromokryptin szedés mellett estem teherbe, a 12. hétig szedtem a gyógyszert, majd a szoptatás befejezése óta újra szedem. A kérdésem az, hogy van-e esély arra, hogy egyszer abbahagyhatom- e a gyógyszert, vagy most már egész életemben szedni kell? Ha nem szedem a gyógyszert, nincs menstruációm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a prolaktin témában

Tisztelt kérdező!

Sajnos pontos válasz erre nem adható, a betegsége lefolyását megjósolni nem tudom.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2010. február 24., 21:09; Megválaszolva: 2010. február 24., 21:09
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...
Pajzsmirigy
Tiszteletem! Segítséget szeretnék kérni pjzs.uh lelet értelmezésében. Pajzsmirigy jobb lebenye: 20x16x47 mm Bal lebeny: 14x12x42 mm Isthmus: 4 mm...
Tsh ingadozik
T. Doktornő! Évek óta 50 ug thyroxint szedek, s ezzel a tsh-m 2.5-5 között ingadozik évszaktól függően. Az alulműködés Hashimoto, az antiTpo mindig...
Inzulinrezisztencia
Üdvözlöm! Másfél éve amikor terhes voltam , csináltak nálam terheléses cukor vizsgálatot. Ott az első vérvétel értèke 5,7 lett majd a 120 perces...
Pajzsmirígy
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Koleszterincsökkentés célból szertnék lecitint(szójaalapú) szedni,mivel gyógyszert nem szedek rá. Pajzsmirígy...