Methandienone

Elkezdtem szedni a methandienone 10 mg tablettat, mellemnél növőgörcs (mellnagyobbodás) és merevedési zavar alakult ki. Kb 2hete nem szedem, de a mellékhatások nem multak el. Elfognak egyáltalán múlni? Vagy szedjek rá valamit?

WEBBeteg szakértő válasza methandienone témában

Kedves kérdező!

 

Várhatóan a készítmény kiürülésével fokozatosan el fognak múlni a tünetei, de ez akár hosszabb időt is igénybe vehet attól függően, hogy mennyi ideig szedte a szert és milyen erősek a kiváltott mellékhtások. ha nem tapasztal javulást, endokrinológusnál érdemes vizsgálatot kérnie.Üdvözlettel: Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2009. augusztus 05., 21:18 ;Megválaszolva: 2009. augusztus 05., 21:18
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Pajzsmirigy laboreredmény
Üdvözlöm, Laboreredményem a következő: TSH - eredmény: 2,5700 mU/l (referencia tartomány: 0,4000 - 4,0000) Szabad T4 - eredmény 14,80 pmol/l...
Nornalis érték ?
Tisztelt Doktornő! Hónapok óta nyomást, csomót érzek a nyakamban, illetve enyhén be van a torkom is gyulladva. Voltam orvosnál, pajzsmirigyre vagy...
Hashimoto - babavállalás
Tisztelt Doktornő, évek óta ismert Hashimoto és IR. Diéta és mozgás mellett IR sokat javult, gyógyszert sem kellett szednem. A pajzsmirigyet évek...
Pajzsmirigy UH lelet
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Édesanyám az alábbi pajzsmirigy ultrahang leletet kapta. Sajnos javaslatot, és diagnózist nem tartalmaz , amit a háziorvos sem...
Inzulinrezisztencia?
Tisztelt Hölgyem/Uram! Folyamatos súlyproblémáim miatt vettem igénybe dietetikus segítségét az elmúlt jópár évben kisebb-nagyobb sikerekkel. A...