Hashimotó

Jónapot.

Azt szeretném megkérdezni, hogy nem árt-e ha komplett vitamint eszek a pajzsmirigy  alulműködéshez, a benne lévő jód miatt. A másik kérdésem az, hogy igaz -e az, hogy mivel az immunrendszerem pusztítja a pajzsmirigyem, ezt követően hormon szabadúl a vérbe, plusz, amit én adagolok az néha túlműködéshez vezet. Ezt néha kb 3 honaponként észre is veszek a szapora pulzusom miatt. Válaszukat előre is köszönöm.   Márti

WEBBeteg szakértő válasza hashimoto témában

Kedves kérdező!   Jódtartalmú vitamin szedése ebben a betegségben nem javasolt, mert a gyulladás aktivitását fokozhatja. A Hashimoto-thyreoiditis alulműködéssel jár, ha önnek nincs túlműködésre utaló laborlelete, a szapora szívműködés okát máshol kell keresni.Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2009. augusztus 05.

Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek

Hashimoto terhesen
Tisztelt Doktor Úr! 10 hetes terhes vagyok. Vérképpel és pajzsmirigy uh-gal igazolt autoimmun pajzsmirigy gyulladásom van (hashimoto), melyre Syntroxine-t...
Hashimoto-thyreoiditis
Tisztelt Doktornő/Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 3 hónapja diagnosztizálták nálam a Hashimoto-thyreoiditis autoimmun betegséget., Delagil...
Hashimoto- thyreoiditis, PCO
Tiszelt Doktor Nő! Már három éve fennáll nálam a Hashimoto- thyreoiditis nevű pajzsmirigy autoimmun betegség. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a betegséget miért...
Hashimoto
Tisztelt Szakértő! 2010.08.12-i eredményeim: TSH 39, 57 mIU/l; T4 9, 43 pmol/l. A Hashimoto diagnózis után elkezdtem szedni az L-Thyroxint, 25, 50, majd 75...
A Hashimoto thyreoditis hatással van-e...
Tisztelt Doktorúr! 2009 áprilisában szültem második gyermekem, rá 9 hónappal kiderült, hogy hashimoto thyreoditisem van. Nagyon szeretnénk harmadik babát....
Pajzsmirigy
Tisztelt Hölgyeim és Uraim, tisztelt Válaszadó Orvosok! Ismét pajzsmiriggyel, illetve hashimotóval kapcsolatban szeretném a tanácsukat kérni. 2010...