Endokrinológia?

Renyhe bélmüködésre Motiliumot szedek 1 éve, melynek a mellékelt tájékoztatója szerint menstruációs zavar lehet a mellékhatása.1 hete voltam vastagbéltükrözésen, ahol minden rendben volt és az orvos szerint a menstruációm elmaradása nem a Motilium miatt van.

30 éves vagyok, nem szedek fogamzásgátlót.Pajzsmirigy alulmüködésem van 4 éve határéréken belüli leletekkel és L-Thyroxinnal.

Útóbbi időben meghiztam, eléggé szörösödök, fáradékony vagyok, a jó leleteim ellenére.

Menstruációm január óta felborult, de kb 2, 5 hónapja egyáltalán nem jön meg.

Mi a teendő? Hova forduljak?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pajzsmirigy alulműködés témában

Kedves kérdező!

 

Nőgyógyászati endokrinológia felkeresését javaslom. A hízás felboríthatja a petefészek normális működését, aminek következménye hízás és fokozott szőrnövekedés is lehet a menseszavaron kívül.Üdvözlettel: Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2009. június 23., 09:15; Megválaszolva: 2009. június 23., 09:15
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Megnövekedett pajzsmirigy
Tüdő CT vizsgálatom alkalmával pajzsmirigy megnagyobbodásra derült fény. A lelet leírása: a pajzsmirigy bal lebenye jelentősen megnagyobbodott...
Normális vércukor mellett is lehet...
Üdv! Pár napja voltam cukorterhelésen , és azóta 1-2 óra elteltével étkezés után nagyon éhes leszek, illetve úgy érzem , ha nem eszek akkor...
Pajzsmirigy,nyirok csomók
Kedves Doktor Úr! Kicsi szorító érzést éreztem a nyakamban és az éreztem,hogy kicsit fájnak a nyák mirigyeim és a fül alatt. Voltam fül orr...
Szputnyik - Hashimoto
Tisztelt Doktornő! Hashimotóm van, Letroxot szedek (felet a 25 mg-ból) . Április 9-én Szputnyik oltást kaptam, a háziorvosom engedélyével. Kis lázam...