Pm. gyógyszer és szédülés

Tisztelt Doktor Úr/Nő! 32 éves vagyok 3 éve pm. alulműködésre Eurthyrox 75-t és 2 db szelén tablettát szedek. Okozhatnak a fenti tabletták erős szédülést, fejfájást és 90-113 közötti pulzust? A vérnyomásom norális, fogamzásgátlót nem szedek 165 cm vagyok és 65 kg. A munkám sajnos elég stresszes. Néha mellkhasi fájdalmat is érzek. Segítségét előre is köszönöm Tisztelettel wbdetti

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a szédülés témában

Tisztelt kérdező!
 
Pajzsmirigyhormon szinteket kell nézetni. Amennyiben ezek rendben vannak, akkor máshol kell keresni a probléma okát.

Üdvözlettel: Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 10., 21:39; Megválaszolva: 2011. október 05., 10:18
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Pajzsmirigy probléma?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 3 éve szenvedek elalvási és átalvási zavaroktól ( szinte soha nem érzek álmosságot ). Másfél éve vannak extrasystolés...
Mellérzénység
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb másfél éve ovulacio után érzékenyebbek a melleim, az utóbbi fél évben ez az érzékenység sokkal erősebb lett...
Vér eredmény értékelése
Tisztelt Főorvos Úr/Asszony! 3 db, 0,6 miliméteres nagyságú pajzsmirigy göböm van, amiből 2-ről 2019. májusban izotóp vizsgálat alkalmával...
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...