• Mi a bajom?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        IZZADÁS,ÉHSÉG,SZÍVPANASZOK,HÍZÁS, FÁZÉKONYSÁG,TEHERBÍRÁS 0 REMEGÉS,SZÁRAZ HAJ,SZŐRZETTÖBBLET,LABDA ÉRZÉS A TOROKBAN,LÁB DUZZANAT NÉHA, MAGAS VÉRNYOMÁS,HAVI CIKLUS FEL ERŐSÖDÉSE FÁJDALMA.MINDEZ A TERHESSÉGEM ALATT ALAKULT KI 2006 2IK HÓNAPJÁBAN KEZDŐDÖTT 4 GYERMEKET SZÜLTEM MÁR. HÁZI ORVOS NEM IGAZÁN AKAR SEMMILYEN VÉRVÉTELT ELVÉGEZNI.EZ HELYES?????? HOGY NEM IGAZÁN TESZ SEMMIT PEDIG MÁR KÉRTEM.VÁROM VÁLASZÁT.

        WEBBeteg szakértő válasza a szívpanaszok témában

        Tisztelt Kérdező!

        Panaszai igen szerteágazók, egy adott betegséggel nem is igen lehet megmagyarázni. Szóba jön valamilyen hormonális zavar ( 1.pajzsmirigy-bár önnél a pajzsmirigy hormon többlet és hiány tünetei keverednek, holott egyszerre nem állhat fenn mindkét állapot. 2. nemi hormonok- bár nem tudom hány éves, a menopausa/ változó kor táján az ösztrogén szint csökkenése és a tesztoszteron relatív többlete okozhat számos panaszt), ásványianyag-vitaminhiány (ez önmagában bár nem magyarázza összes tünetét, de a terhességek, szoptatások alatt szervezete készletei alaposan megcsappanhattak) valamint szorongásos, hangulati zavar ( ez a különféle Önt érő stressz, pszihésen fel nem dolgozott események következtében alakul ki, korunk népbetegségének számít, nagyon gyakori, és panaszai zömét, beleértve a szívpanaszokat is magyarázhatja.)

        A lábdagadás leggyakrabban visszér problémára utal. A magas vérnyomásra mindenképpen oda kell figyelni, ha tartósan 140/90 Hgmm felett marad, érdemes gyógyszeresen beállítani. Azt javasolnám, hogy keresse fel nőgyógyászát ( egyúttal a rákszűrés is letudható), kezdjen el szedni valamilyen multivitamin-ásványianyagkomplex készítményt, és nézettessen egy labort (vashiányos vérszegénység, pajzsmirigy betegség kizárása végett). Ha Ön úgy érzi, hogy feszült,, meg lehet próbálni valamilyen gyenge szorongásoldót néhány hétig szedni, de ezt is beszélje meg háziorvosával. Remélem egy kicsit tudtam segíteni.

                                                                            Dr Virányi Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-01-11 20:01:29; Megválaszolva: 2011. augusztus 23., 19:00

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Dr. Fáklya Mónika! Kislányom 4 éves, tavasszal észrevettük, hogy elkezdett hízni. Addig kimondottan vékony kislány volt. Étkezési szokásai nem változtak.Nem édesszájú, édességet ritkán eszik, és csak vizet iszik. Először...
        1986 óta szedem az L-Thyroxint. 1 éve )föleg éjszakánként görcsöl a lábam, néha szinte elvisrlhetetlenül. Ön szerint ezt az L-Th. Okozza, s ha igen, helyettesithetö-e másik gyogyszerrel? Válaszát elöre is köszönöm! Edit
        Kedves Doktorur/Doktornő! 31 éves nő vagyok, a jobb petefészkemet eltavolitottak 2 éve cysta miatt. Voltam inzulin rezisztencia vizsgálaton, aminek eredménye feltételezhetően pozitiv, foglaltam endokrinológushoz időpontot, most várok. A...
        Laboreredmenyem tsh: 0,39 T4 0,91 ng/dL T3 2,96 pg/mL Ezen ertekek utalhatnak pajzsmirigy problemara? Kell velemfoglalkozni? Koszonettel
        Születés: 1990. 1991-ben egyes tipusú diabétesz, pumpával kezelt. 2016. április 17. – első gyermek születése (1 eves koráig szoptattam) 2018. április 29. – második gyermek születése (jelenleg is szopik) 2016. 09. 27.-én laborban: - TSH...
        T. Doktor Nő/ Úr! Szeretném megkérdezni, hogy feleségem vérképében a következő csillagos eltérést tapasztaltuk. Basophil 1.2% 600 TSH 6,670mIU/L Azt a tájékoztatást kaptuk, hogy pajzsmirigy működési gond van s Szelén szedését...
        Tisztelt Doktornő /úr, A véleményét szeretném kikérni az alábbi cukor / inzulin terheléses vizsgálatom eredményével kapcsolatban. A vizsgálat okai a következők voltak: - policiszta - két éve nem esek teherbe - pattanások az arcon -...
        Tisztelt Doktornő! Pár hónapja arra lettem figyelmes, hogy enyhén fájnak a mellbimbóim és az utóbbi időmben gyakoribbá vált ez az érzés. Továbbá csökkent a libidóm is. Ezért felkerestem egy urológus szakorvost, akitől kértem egy...
        Kedves Doktor nő! Múlt hónapban kezdődtek a tüneteim (fáradtság, gyengeség, szédülés, remegés, pánik, alvásproblémák) és a Feleségem tanácsára aki Ir-es elmentem terheléses vércukor és inzulin mérésre. Súly 67kg Magasság...
        Tisztelt Doktor Nő! Végső elkeseredésemben írok Önnek. 22 éves vagyok, tavaly nyáron kezdődtek a panaszaim erőteljes hajhullás formájában. 2 hónap alatt a hajam felét elveszítettem. Mindenféle hajvitamint, sampont, gyógyszert kipróbáltam....

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés