Nootropil

Fülzúgásomra Nootropil gyógyszert kaptam.A betegtájékoztatóban azt olvastam,hogy pajzsmirigy tartalmú gyógyszer szedését meg kell beszélni a kezelő orvossal.Letrox nevű gyógyszert is szedek pajzsmirigy alulműködésre.Szeretném megkérdezni,hogy okozhat e ez problémát?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza pajzsmirigy betegség témában

Tisztelt kérdező!

Véleményem szerint szedheti együtt a két gyógyszert. (ne egyszerre vegye be őket)

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2020. szeptember 17., 08:49; Megválaszolva: 2020. szeptember 21., 16:21
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Pajzsmirigy lelet
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! A mai napon voltam vérvételen, ahol az alábbi pajzsmirigy működésre vonatkozó leletet kaptam. PROTHROMBIN: ...
Inzulinrezisztens vagyok?
Kedves Doktornő! Múlt héten jártam terheléses inzulinrezisztencia vizsgálaton, és a következőek az eredményeim: Glükóz: 5,1 Glükóz 60...
Szputnyik v oltás
Kedves Doktornő/Dotor Úr! Göbösödés miatt a pajzsmirigyem bal lebenyének egy részét el kellett távolítani. Ennek következtében alulműködés...
Lehet inzulinrezisztancia?
Tisztelt Doktornő/ Doktor úr! 33 éves, 170 centi, 60 kilós nő vagyok, gyerekvállalás előtt. Még 2020 elején jártam 3 pontos terheléses...
Dr Fáklya Mónikához: Terhesen...
Tisztelt Dr Fáklya Doktornő! Diagnosztizált pajzsmirigy alul működésem és Hashimotóm van. Alulműködés gyulladt pajzsmirigy miatt.Több éve...