Hormonproblémák

Üdvözlöm! Egy olyan kérdésem lenne, hogy lehetséges-e az, hogy hormonzavar áll fent nálam mert a következő tüneteket tapasztaltam az utóbbi időben: a menstruáció a szokásosnál erősebb görcsökkel és sötét színű, gyakran darabos vérrel jár. (A múlt hónapban ezzel felkerestem az ügyeletes nőgyógyászatot, de ott nem találtak semmit. A hátamon, arcomon, dekoltázsomon gyulladt pattanások keletkeznek (itt megjegyezném hogy reggel-este tisztító gélt használok, este pedig a gyulladt pattanásokra 100%os körömvirágkrémet kenek) . Valamint most egy olyan érdekességet is tapasztaltam, hogy a sötétbarna hajamat (majdnem fekete) kiszőkítettem de minden mosás alkalmával egyre sötétebb, most egy hét után inkább már csak világos barnának nevezném mint szőkének (holott rendes hidrogénperoxiddal lett kiszívva...fogalmam sincs hogy sötétedhet vissza ha ki lett belőle szívva a szín) . Állhat a háttérben hormonzavar? A héten mindenképpen elmegyek laborba de addig is szeretnék megtudni erről valamit. Amit még tudni érdemes hogy fogyókúra miatt az elmúlt 3-4 hónapban erőteljes sportot végeztem (aerobic, zumba) heti 3-4 alkalommal akár 2 órán keresztül is. És diétáztam is ezzel egyidőben. Okozhatott ez valami zavart a hormonháztartásomban? Vagy valami más állhat a háttérben? Már arra is gondoltam hogy az agyalapi mirigyemmel lehet valami gond. Előre is köszönöm válaszát!

Dr. Rakk Erika válasza hormon témában

Kedves Kérdező! Sajnos a leirtak alapján nem tudok érdemi választ adni. Nem irja, fogyott-e az életmódváltással, és milyen volt az induló testsuly. Általában ha megváltozik az étrend, az a bőrre is kihathat.Nem tudom, mennyire stresszes az élete. A vérvizsgálat fontos, anélkül nehéz bármit is mondani. A hajszin problémához sem tudok hozzászólni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Rakk Erika
Dr. Rakk Erika diabetológus, endokrinológus, belgyógyász
Kérdés: 2016. május 16., 17:30; Megválaszolva: 2016. május 22., 23:36
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Hormonprobléma a háttérben?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Több éve fennálló betegségem miatt szeretném tanácsát kérni. Azt szeretném tudni, hogy panaszaim hátterében...
Alacsony ösztrogénszint?
Tisztelt Webdoktor! Sokszor megfogalmazódik bennem a kérdés, hogy nem alacsony -e az ösztrogénszintem. 3 éve szedek fogamzásgátlót ugyan, de...
Hormonok
Már irtam Önöknek. Anorexia nervosaban szenvedtem. Utoljára februárban menstruáltam. Azóta voltam vérvételen és nőgyógyásznál is teljes...
gyermek endokrinológia
Tisztelt doktornő! Kislányom 14 éves, eddig problémamentesen fejlődött, 161 cm, 49, 5 kg, menstruációja másfél éve rendszeres. Észrevettem, hogy...
Visszataszító arcszőrzet
23 éves nő vagyok. 163/90. A problémán a fokozott szőrnövekedés. Az oldalszakállam gyakorlatilag olyan, mint Elvisé volt, de az egész arcomon...