hormonzavar-e?

Üdvözletem! Barátomnak lassan 2 éve, hogy el kellett távolítani egyik heréjét tályog kialakulása miatt, gyulladás következtében. A műtét óta semmiféle gondja nem volt teljesen idáig.Pár hónapja nincs egyáltalán libidója, sűrű hangulatingadozásai vannak, gyakran vannak hőhullámai, ami miatt erősen verejtékezik, hízékony lett és fejfájások gyötrikNem kapott semmiféle hormonkezelést..Lehet gyanakodni hormonzavarra? Kihez forduljon? Köszönöm válaszát!

Dr. Fáklya Mónika válasza hormonzavar témában

Tisztelt kérdező!

Egy herével is lehet megfelelő a hormonszintje egy férfinek, de a barátja tünetei utalhatnak hormonhiányra. Endokrinológust keressen fel!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2013. január 09., 19:07 ;Megválaszolva: 2013. január 15., 20:53
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
hormonzavar?
Üdvözlöm Doktor Nő/Úr! Köbliné Zsuzsa vagyok! Azzal kezdeném, hogy van egy 8 hónapos fiam, már a terhességem előtt túlsúllyal küzdöttem...
Endokrin betegségek: PCO és...
Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Kisbabát szeretnék, de sajnos az alábbi problémákat találta a nőgyógyász ill. az endokrinológus: - policisztás...
Pajzsmirigy
Kedves Doktor (nő)! Több tünetem és panaszom is van és nem tudom, hogy van-e ezek között összefüggés. Most 18 éves vagyok, ciklusom sose volt...
Hormonzavar?
Tisztelt Doktornő! Sok éve bőrproblémáim vannak, amik kb. két éve rosszabbodtak (megjelentek a hátamon gyulladt pattanások, az arcomon hólyag...
Hormonzavar kezelése
Kedves Doktor Úr/Doktornő! 32 éves nő vagyok, akinél tavaly novemberben hormonzavart állapítottak meg. A tesztoszteron szintem 10%-kal magasabb a...