Szeretnék Fogyni!

Tisztelt Doktorúr/Hölgy! Olyan problémám lenne, hogy évek ota probálok fogyni nemsok sikerrel. Olvasgattam a neten a hormonzavar lehetséges tüneteit, és ugy gondolom, hogy nekem is ezek lehetnek a gondok. Menstruácios zavar, elhízás, vastagabb végtagok, fejfájás, tulzott pattanások, szőrnövekedés arcon, ingerlékenység, idegesség, látászavarok. Én közel 10 évig szedtem a femoden nevü gyogyszert. Most egy kicsi szünetet tartottam de szeretném ujra elkezdeni mert legalább a szedése mellett rendszeres volt a havi vérzésem, most viszont egyáltalán nincsen. Az lenne a kérdésem hogy a femoden szedésével helyreállhat-e a hormonszintem vagy pedig szükség lenne más gyogyszerre is? Föleg fogyni szeretnék és szeretném ha ezek a kellemetlen tünetek megszünnének (szörnövekedés) . Lehetséges esetleg vény nélküli gyogyszer is vagy pedig javasolnak valmi mást? Köszönettel a kérdezö!

Dr. Fáklya Mónika válasza hormonális problémák és fogyás témában

Tisztelt kérdező!

A Femoden csak látszólag teszi rendbe a ciklusát, ez nem valódi menses, hanem csak úgynevezett megvonásos vérzés. Az oki kezelés a súlycsökkentés és a fokozott mozgás lenne, ami valódi hormonegyensúly helyreállítást hozhatna, és enyhülnének a fokozott férfi hormon termelés okozta egyéb tünetei is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2012. november 13., 14:24; Megválaszolva: 2012. november 20., 19:57
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Javasolt-e valamilyen férfi hormon...
Tisztelt Doktornő/úr! 28 éves férfi vagyok. Az elmúlt években a korábban sem túl magas libidó csökkenésével küzdök. Nemrég jártam magán...
Pajzsmirigy gyulladás ultrahangon...
Tisztelt Doktor! 2021 augsztusában szültem, és a szülés után 8 hónappal alvásproblémákkal és gyors szívverés panaszával endokrinológusnál...
Pajzsmirigy biopszia lelet...
Kedves Doktornő/Doktor úr! Leleteim kiértékelésében kérném a segítségüket! Az orvosom azt mondta, hogy akkor is ki kellene venni, ha jó...
Mi a teendő?
Tisztelt Doktornő! Édesanyám párja leletét szeretném ha kiértékelné a Doktornő! Magas a cukra,de még nincs cukorbetegnek nyilvánítva...
Lelet értelmezés
Üdvözlöm! Nagyon köszönöm doktornő a korábbi részletes válaszait egy másik kérdésemre. A csatolt lelet értelmezésében szeretném kérni a...