Hirtelen hízás!

Jó napot! Tavaly Augusztusban hagytam abba a már 5 éve szedett fogamzásgátlót (Yadine). Azóta folyamatosan össze vissza jön meg a menstruációm, és December óta folyamatosan hízom! plusz 30 kgnál tartok. Pedig nem eszek többet mint eddig, sőt kevesebbet is. Akárhogy tornázom, sportolok nem akar lemenni! Semmi energiám nincs már, a vérnyomásom sokszor magas, a fejem fáj, főleg a fülemnél van nyomás...kezdek rosszabbul is látni és folyton fáj a hasam! Aludni meg alig bírok! Várom mielőbbi válaszát! Üdv

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hízás témában

Kedves Kérdező! A panaszai nem valószínű, hogy a fogamzásgátló elhagyásával függenének össze, így keresse fel sürgősen a héziorvosát és vizsgáltassa ki magát. Mindenképp javasolt csináltatni egy vérvételt és vizeletvizsgálatot, illetve a pajzsmirigyét, a hormonháztartását és a vérnyomását is nézesse meg!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. április 17., 09:36; Megválaszolva: 2012. április 18., 12:59
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...
Pajzsmirigy
Tiszteletem! Segítséget szeretnék kérni pjzs.uh lelet értelmezésében. Pajzsmirigy jobb lebenye: 20x16x47 mm Bal lebeny: 14x12x42 mm Isthmus: 4 mm...
Tsh ingadozik
T. Doktornő! Évek óta 50 ug thyroxint szedek, s ezzel a tsh-m 2.5-5 között ingadozik évszaktól függően. Az alulműködés Hashimoto, az antiTpo mindig...
Inzulinrezisztencia
Üdvözlöm! Másfél éve amikor terhes voltam , csináltak nálam terheléses cukor vizsgálatot. Ott az első vérvétel értèke 5,7 lett majd a 120 perces...
Pajzsmirígy
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Koleszterincsökkentés célból szertnék lecitint(szójaalapú) szedni,mivel gyógyszert nem szedek rá. Pajzsmirígy...