• Orvos válaszol: Emésztőrendszeri megbetegedések

        Emésztőrendszeri megbetegedések
        Összes kérdés a(z) Emésztőrendszeri megbetegedések témában Gyakori kérdések a(z) Emésztőrendszeri megbetegedések témában
      • Candida

        2008-03-11 19:08
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy mik a Candida által okozott leggyakoribb tünetek?

        Étkezés után ég a gyomrom

        2008-03-04 09:15
        Az a problémám, hogy étkezés után ég a gyomrom, középen, gyomorszájnál. Mit tegyek, hogy ez elmúljon?

        Probiotikum

        2008-03-04 09:27
        Kedves Doktor Nö/Úr! 64 éves nő vagyok. Refluxra és IBS-re szedek gyógyszert.Javasol-e probiotikum használatát, ha igen, mit? Köszönettel: V. Éva

        Okozhatnak gyógyszerek, gyógyhatású készítmények hányingert?

        2008-03-03 21:20
        Tisztelt Doktorúr! Mi okozhatja napi rendszerességgel a hányingert? Talán a sokféle gyógyszer szedése? Gyógyszeren kívűl gyógyhatású készítmény javasolt e májregenerálóként? A medveszőlő tea okozhat e hasmenést és hányingert? Válaszát előre is...

        Hasnyálmirigy gyulladás megelőzése

        2008-02-15 18:38
        Hogyan kerülhető el a hasnyálmirigy gyulladás kialakulása?

        Kell-e operálni az epekövet?

        2008-02-04 14:19
        Hasi ultrahangvizsgálaton epekövességet találtak. Meg kell ezt operálni?

        Epeműtét utáni diéta

        2008-02-04 11:07
        Kell-e epehólyag eltávolítás után diétát tartani és ha igen, milyet?
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!