Emésztés

Tiszt.D.r. nő! Emésztéssel kapcsolatos dolgot szeretnék kérdezni öntől.Sajnos vagyok úgy hogy 3-4 napig nem tudok nagy dolgot végezni a WC-n.3. nap után már fáj a hasam és olyankor alkalmazom guttalax cseppet.Úgy érzem kicsit lassú az anyagcserém, vagy összefügg ez bármilyen pajzsmirigy problémával? Meddig alkalmazhatom rendszeresen a cseppeket, mert ez igen kellemetlen? Rendszeresen eszem és sportolok is.Talán keveset iszom, és a fejem is szinte mindennap fáj.Köszönettel Katalin

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a székrekedés témában

Kedves Katalin! A folyadékfogyasztást lehetne még forszírozni, illetve sok rostot, pl. élelmi rostot illetve probiotikumot fogyasztani. A hashajtó átmeneti alkalmazása nem okoz gondot, tartósan nem javasolt.Tartósan alkalmazhat viszont székletlazításra laktulózt, ha az életmódtanácsok nem eredményeznek sikert.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. október 19., 19:31; Megválaszolva: 2011. október 20., 11:57
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Olyan problémám van, hogy amikor izzadó, erős fekália szag érezhető.Esetleg lehet e ez valamilyen bélproblémától?.
Bélrendszeri probléma
Tisztelt Dr.Plósz János! Magas lactulose miatt szedtem Normixot, majd probiotikumot. Önnél voltam vizsgálaton, irritabilis bél syndromát állapított...
Gastroenterológiai szövettani lelet
Kedves Doktornő!Gyomortükrözésem volt októberben és a szövettani eredményt most kaptam meg a hàziorvostol mert a jàrvàny miatt nem rendel a...
Mit jelent ez a lelet?
Tisztelt Doktor Ur! Az alabbi problemaval fordulnek Onhoz. 5-6 nap jobboldali alhasi fajdalom utan elmentem a helyi sbo-ra, ahol nagyon korrektul...
Jobb oldali hasi fájdalom és...
Tisztelt Doktornő! A véleményére lennék kiváncsi. A panaszok hirtelen jöttek, 9 hónapja és azóta krónikussá váltak. Tüneteim jobb oldali hasi...