Gyomor probléma

A kérdésem a következő lenne: Néhány hete hólyaghurutom volt, amire kaptam Nolicint és Dermyc-t. Többször volt azóta hányingerem, az étvágyam sem az igazi, és olyan késszerű szurkálásokat érzek a hasamban főleg felül elől és hátul. A Dermyc-t még szedem (négyet kell bevenni összesen heti egyszer, ma vettem be a harmadikat) . A nőgyógyász ultrahangon azt mondta kedden, hogy gyors a bélmozgásom. (nem tudom összefügg-e, de decemberben epekő műtétem volt) . Lehet valami nagyobb baj, vagy a gyógyszer okozhatja?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza bélflóra, probiotikum témában

Kedves Kérdező!

Valószínűleg a bélflóra működését megzavarták a gyógyszerek, ezért csináljon Lactiv kúrát, diétázzon, fogyasszon bő folyadékot. Ha erre se javul, keresse fel háziorvosát!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. augusztus 04., 16:18; Megválaszolva: 2011. augusztus 05., 12:22
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Bélflóra helyreállítás
Kedves doktor NŐ/ÚR Laktózérzékeny vagyok 2011-től, lisztérzékeny 2013.aug. A laktózt tudom kezelni, 10 hónapja gluténmentes diétát tartok. 1-2...
Kiirtott bélflóra
Jó napot! Sok antibiotikum szedés miatt (hólyaghurutok, vesemedence gyulladás) a bélflórám teljesen kilett irtva.Volt gastroscopiám (nyálkahártya...
Bélflóra, bélflóra...
Tisztelt doktor nő/úr! Olyan kérdésem lenne, hogy a bélflóra károsodásnak milyen tünetei lehetnek? Illetve, hogy a bélflóra képes-e önmagát...
bélflóra legtökéletesebb...
Reggelente nagyon rossz közérzettel ébredek. Ha étkezek délelőtt, ez tovább romlik és csak a délutáni alvás után érzem magam úgy ahogy kell....
Túlzott hasi kutymorgás
Tisztelt Doktor Úr! A tavassza átestem koronavírus fertőzésen. Az ősz folyamán egyre többszőr tért vissza tünetként nagyobb gyomor kutymorgás...