Nyálkás hasmenés

A 4és fél éves kislányomnak nyálkás hasmenése van.Széklete híg és nyálkás kakis váladék jön ki neki. Más tünete nincs. Múlt héten kapott antibiotikumos kezelést.Utána adtam neki béflóra kezelésre gyógyszert. Mitől nyálkás a széklete? Válazt köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Balogh Andrea válasza hasmenés témában

Kedves Kérdező!

A nyálkás széklet lehet az antibiotikum kúra következménye. Érdemes a probiotikum adását tovább folytatni a Protexin Restore-t nagyon jó szívvel tudom ajánlani napi 1x1 tasakkal, igen eredményes. Ugyanakkor a tejtermékek fogyasztását most 5-7 napig kerülje a kicsi. Ha pár nap után nincs javulás érdemes egy széklettenyésztést elküldeni, mert akkor felmerül az, hogy esetleg valamilyen kórokozó okozza a bajt.

Tisztelettel: Dr. Balogh Andrea gyermekorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 02., 03:34; Megválaszolva: 2011. március 05., 10:24
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Véres nyák
Tisztelt Doktor Úr! Ma arra lettem figyelmes hogy a széklettel friss piros nyák ürült.A székletemet egyenlőre nem láttam véresnek csak a nyákot...
Mi lehet a baj
Tisztelt Doktor! Nemrég olyan tüneteket tapasztaltam magamon ami eddig nem fordult elő . Házi Orvoshoz fordultam , a tüneteim gombóc érzés a torokban...
További vizsgálatok
Tisztelt Doktor Úr! Nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen gyorsan válaszolt. További kérdéseim lennének. Voltam laborban a vérsülyedésem 1-es volt, a...
Pfizer vakcina akut gyomorhurutra...
Tisztelt Doktor Úr Kérdésem az lenne hogy aktív gyomorhurut gyomorfekélyre velvehető e a Pfizer védőoltás ami akut most zajlik és nincs kezelve?...
Betegségről
Laktulos terhelés Pozitív . Normix kúrát irt fel a dr no,de semmi mást nem mondott ,dietazni kene vagy ilyesmi . Ez a betegség amit megállapított...