Végbélfájdalmat okozhat antibiotikum?

Jo napot, Any vagyok es van 1 problemam orvorsnal voltam de szeretnem megkerdezni h az antibiotikum kivalthatja a vegbel fajdalmat, hasonlo mint avegbelrepedes.Es nem tudom hogyan enyhithetnem a fajdalmat? Kaptam orvosagot ellene de gyorsabb hatast szeretnek elerni, mert nagyon fajdalmas.kerem segitsen! elore is koszonom valaszat!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza végbél témában

Tisztelt Kérdező!

A végbéltáji panaszok esetén a helyi kezelés jelent megoldást. minden széklet után vegyen ülőfürdőt, vagy zuhanyozzon le. Használjon aranyér elleni kenőcsöt és alkalmazzon probiotikus kúrát is. Alkohol- és dohányzási tilalom.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. február 03., 15:06; Megválaszolva: 2011. február 06., 11:41
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Emelkedett májértékek
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy a laborvizsgálatban a májfunkciós értékek kissé emelkedettek: GOT/ASAT: 42; GPT/ALAT: 109 és Gamma...
Véres nyák
Tisztelt Doktor Úr! Ma arra lettem figyelmes hogy a széklettel friss piros nyák ürült.A székletemet egyenlőre nem láttam véresnek csak a nyákot...
Mi lehet a baj
Tisztelt Doktor! Nemrég olyan tüneteket tapasztaltam magamon ami eddig nem fordult elő . Házi Orvoshoz fordultam , a tüneteim gombóc érzés a torokban...
További vizsgálatok
Tisztelt Doktor Úr! Nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen gyorsan válaszolt. További kérdéseim lennének. Voltam laborban a vérsülyedésem 1-es volt, a...