Reflux-e vagy más?

Másfél évig aludtam altatóval, ennek kapcsán azt gondolom a nyelőcsövem sérülhetett, mert egyfolytában nyelnem kell. A nyelés valójában nem fájdalmas, a nyelés sem fáj, csak mintha flyton folyna a nyálam, amit folyton nyelnem kell Rohadt kellemetlen ez a nyeldeklés. Én nyelőcsőgyulladásnak vélem, ezért elkezdtem Ventert szedni. Egy doboznak a végére értem, de felvetődött bennem, hogy esetleg más betegség, zavar tünete is lehet ez a nyáladzás? Mit tanácsol? Folytassam a Venter szedését, vagy másfelé vizsgálódjak? Köszönöm a figyelmet és választ előre is. Üdvözlettel: mazsola

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza nyelészavar témában

Bizonyos nyugtatók és altatók okozhatnak fokozott nyálelválasztást, mely az Ön által leírt tüneteket okozza. A reflux betegség inkább felhasi, mellkasi égő fájdalmat, savas felböfögést, nyelőcsőben égő érzést okoz. A Venter a sérült nyálkahártya részekhez tapad, megvédve a további savas károsodástól, reflux-betegségben nem megfelelő terápia.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 28., 19:52; Megválaszolva: 2011. január 31., 11:25
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Emelkedett májértékek
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy a laborvizsgálatban a májfunkciós értékek kissé emelkedettek: GOT/ASAT: 42; GPT/ALAT: 109 és Gamma...
Véres nyák
Tisztelt Doktor Úr! Ma arra lettem figyelmes hogy a széklettel friss piros nyák ürült.A székletemet egyenlőre nem láttam véresnek csak a nyákot...
Mi lehet a baj
Tisztelt Doktor! Nemrég olyan tüneteket tapasztaltam magamon ami eddig nem fordult elő . Házi Orvoshoz fordultam , a tüneteim gombóc érzés a torokban...
További vizsgálatok
Tisztelt Doktor Úr! Nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen gyorsan válaszolt. További kérdéseim lennének. Voltam laborban a vérsülyedésem 1-es volt, a...