Epeműtét utáni fájdalom

Tisztelt Webdoktor! Édesanyám problémáját szeretném kérdezni. Ő 70 éves, kb. 6 éve már kivették az epekővét, s az epehólyagot is eltávolították. Az utóbbi időben azonban sokszor vannak fájdalmai ugyanott. Volt orvosnál, nospa és algopirin szedést javasolt amig nem derül ki mi a baj. Az ultrahangra ugyanis csak február végi időpontot kaptunk. Nagyon meg vagyunk ijedve, jó lenne tudni mi lehet az oka. Köszönöm segitségét.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza hasfájás témában

Tisztelt Kérdező!

Nemcsak epeúti probléma okozhat hasonló panaszokat. Első lépés a hasi ultrahang, addig is kerülje a zsíros-fűszeres ételeket és alkalmazzanak probiotikus kúrát. Abban az esetben, ha a hasi panaszok és az általános gyengeség fokozódik keressenek fel sürgősségi osztályt, belgyógyászati szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 27., 16:18; Megválaszolva: 2011. január 31., 11:03
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Emelkedett májértékek
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy a laborvizsgálatban a májfunkciós értékek kissé emelkedettek: GOT/ASAT: 42; GPT/ALAT: 109 és Gamma...
Véres nyák
Tisztelt Doktor Úr! Ma arra lettem figyelmes hogy a széklettel friss piros nyák ürült.A székletemet egyenlőre nem láttam véresnek csak a nyákot...
Mi lehet a baj
Tisztelt Doktor! Nemrég olyan tüneteket tapasztaltam magamon ami eddig nem fordult elő . Házi Orvoshoz fordultam , a tüneteim gombóc érzés a torokban...
További vizsgálatok
Tisztelt Doktor Úr! Nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen gyorsan válaszolt. További kérdéseim lennének. Voltam laborban a vérsülyedésem 1-es volt, a...