Széklet változása

Tisztelt Tanácsadó, kb. 1 hete elkezdtem fogyókúrázni, mert jelentős túlsúllyal küzdök. A fogyókúrám nem drasztikus jellegű. A norbi update módszert követve bizonyos ételeket délig, bizonyosokat 15-ig, illetve van egy kör amit egész nap ehetek. Kb. 3 napja a székletem színe sokat világosodott és az állága is lazult. Van olyan, hogy étkezés után rögtön WC-re kell mennem. Nem tudom, hogy ez a változás az étrend váltáshoz köthető, vagy esetleg valamilyen betegségre utal. (A fogyi elkezdése előtt viszonylag sok kenyeret ettem, amit most szinte 0-ra szorítottam vissza.) Mit tanácsol, mit tegyek?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza széklet témában

Tisztelt Kérdező!

Lehet a diéta következménye, de természetesen a szervi okot nem lehet kizárni. Első lépésben alkalmazzon probiotikus kúrát. Igyon bőven folyadékot (szénsavmentes ásványvíz, tea) . Amennyiben egyéb panasz is megjelenik, vagy tartós a két tünet a kivizsgálás sürgető.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 27., 12:32; Megválaszolva: 2011. január 31., 10:21
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
CT kolonoszkópia lelet -további...
Jo estet kivanok! Voltam egy Ct Koloskopian is ezt a leletet kaptam. Mi az Ön véleménye? Kell tovabbi vizsgalat ehez: "Kifejezetten zsíros, apró...
Hasmenés, alhasi fájdalom negatív...
Tisztelt Doktor Úr! 22 éves fiú vagyok. Az utóbbi 3 hónap során előjött nálam egy urológiai probléma, feltehetőleg gyulladás, emiatt alhasi...
Tojás alergia
Tavaly fehérje diétával több mint 20 kilót fogytam, köretként párolt zöldség, vagy salátát ettem, gyakran fogyasztottam tojást is. Kb egy...
CT eredmény
Tisztelt Doktornő! Édesanyám CT leletének értelmezéséhez kérnék segítséget.Előljáróban annyit, hogy kizáródott hasi sérvvel, és...
Gyomorhurut
Tisztelt Doktor Úr! December végén hasi fájdalmaim,puffadásom volt (korábban Controlocot szedtem több,mint 1 évig refluxra, amelyet nyáron hagytam...