Hányinger

Kedves Dr.Nő / Úr! Azt szeretném megkérdezni, mi lehet az oka annak, hogy körülbelül 10-12 napja egész nap hányingerem van, időnként foltokat látok és fáj a fejem. A menstruációm megjött a múlt hétvégén. Két hete kioperálták a bölcsességfogamat, amire antibiotikumot szedtem. Tudna kérem segíteni, hogy mi okozhatja afent említett tüneteket? Köszönöm szépen és további szép napot kívánok!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza hányinger témában

Tisztelt Kérdező!

Első lépésként mérje rendszeresen vérnyomását és számolja meg a pulzusát. Írja fel ezen adatokat és fogyasszon elég folyadékot. Alkohol- és dohányzási tilalom. Egyen rendszeresen, naponta 5-ször. Ezen adatokkal keresse fel háziorvosát. Vérnyomásprobléma lehet az ok.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 25., 15:54; Megválaszolva: 2011. január 26., 14:44
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Emelkedett májértékek
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy a laborvizsgálatban a májfunkciós értékek kissé emelkedettek: GOT/ASAT: 42; GPT/ALAT: 109 és Gamma...
Véres nyák
Tisztelt Doktor Úr! Ma arra lettem figyelmes hogy a széklettel friss piros nyák ürült.A székletemet egyenlőre nem láttam véresnek csak a nyákot...
Mi lehet a baj
Tisztelt Doktor! Nemrég olyan tüneteket tapasztaltam magamon ami eddig nem fordult elő . Házi Orvoshoz fordultam , a tüneteim gombóc érzés a torokban...
További vizsgálatok
Tisztelt Doktor Úr! Nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen gyorsan válaszolt. További kérdéseim lennének. Voltam laborban a vérsülyedésem 1-es volt, a...
Pfizer vakcina akut gyomorhurutra...
Tisztelt Doktor Úr Kérdésem az lenne hogy aktív gyomorhurut gyomorfekélyre velvehető e a Pfizer védőoltás ami akut most zajlik és nincs kezelve?...