Epehólyageltávolítás

Jó napot kívánok doktornő! 2009 08 hó-ban volt egy epeholyag eltávolításom a doktor úr javaslatára vissza tértem a normál étrendre kb 2 hete máj tájékon tompán fájdalmat érzek.egy hete kaptam egy injekció kúrát (Diprophos+lidokain) sarokcsont ki nővésem van azóta még jobban fokozodott a fájdalom.vegyem e fel még az injekciót van még 7 ampulla vagy keressem fel a sebészt aki műtött mi a teendőm válaszát előre is köszönöm tisztelettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza epeműtét témában

Tisztelt Kérdező!

Javaslok egy hasi ultrahangot és májfunkciót. Az operáló sebész nem tud segíteni, hiszen ez nem a műtéttel függ össze ennyi idővel a beavatkozás után. Könnyen elképzelhető, hogy májbetegség álla a háttérben. Addig a steroidkúrát függesszék fel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 18., 12:42; Megválaszolva: 2011. január 21., 09:05
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
CT kolonoszkópia lelet -további...
Jo estet kivanok! Voltam egy Ct Koloskopian is ezt a leletet kaptam. Mi az Ön véleménye? Kell tovabbi vizsgalat ehez: "Kifejezetten zsíros, apró...
Hasmenés, alhasi fájdalom negatív...
Tisztelt Doktor Úr! 22 éves fiú vagyok. Az utóbbi 3 hónap során előjött nálam egy urológiai probléma, feltehetőleg gyulladás, emiatt alhasi...
Tojás alergia
Tavaly fehérje diétával több mint 20 kilót fogytam, köretként párolt zöldség, vagy salátát ettem, gyakran fogyasztottam tojást is. Kb egy...
CT eredmény
Tisztelt Doktornő! Édesanyám CT leletének értelmezéséhez kérnék segítséget.Előljáróban annyit, hogy kizáródott hasi sérvvel, és...
Gyomorhurut
Tisztelt Doktor Úr! December végén hasi fájdalmaim,puffadásom volt (korábban Controlocot szedtem több,mint 1 évig refluxra, amelyet nyáron hagytam...