Betegség?

Tisztelt doktornő---doktor úr

Azt szeretném megkérdezni hogy mit tegyek:hasimotó tireoditiszem van.De amióta szedem a betegségemre szedett letroxot szinte állandóan híg vagy legalább is olyan krémszerű  a székletem.Nem vagyok semmire alergiás, ezt már alergiavizsgálat igazolta. Mit tegyek? Nem okoz ez idővel valami betegséget vagy talán ez már az is? Már próbálkoztam a napi alma adaggal, aktíviával de nem vezetet sikerhez.Remélem nem vagyok beteg? Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelettel.:T. Márti

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a pajzsmirigy témában

Kedves Márti!

Milyen most a pajzsmirigyfunkció? Érdemes ellenőriztetni, mert a magas pajzsmirigyhormon szint okozhat ilyen panaszt. Mindenképp beszéljen kezelőorvosával, amíg ez nem tisztázódik, nem érdemes még más okot keresni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. február 22., 09:06; Megválaszolva: 2010. február 22., 09:06
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Olyan problémám van, hogy amikor izzadó, erős fekália szag érezhető.Esetleg lehet e ez valamilyen bélproblémától?.
Bélrendszeri probléma
Tisztelt Dr.Plósz János! Magas lactulose miatt szedtem Normixot, majd probiotikumot. Önnél voltam vizsgálaton, irritabilis bél syndromát állapított...
Gastroenterológiai szövettani lelet
Kedves Doktornő!Gyomortükrözésem volt októberben és a szövettani eredményt most kaptam meg a hàziorvostol mert a jàrvàny miatt nem rendel a...
Mit jelent ez a lelet?
Tisztelt Doktor Ur! Az alabbi problemaval fordulnek Onhoz. 5-6 nap jobboldali alhasi fajdalom utan elmentem a helyi sbo-ra, ahol nagyon korrektul...
Jobb oldali hasi fájdalom és...
Tisztelt Doktornő! A véleményére lennék kiváncsi. A panaszok hirtelen jöttek, 9 hónapja és azóta krónikussá váltak. Tüneteim jobb oldali hasi...