nyálka

Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr.

Az a kérdésem hogy 1 hetes antibiotikum kúrát kb 6 napja hagytam abba 2 napja a székletemen barnás nyálkát vettem észre ilyen nyálka már volt pár éve, akkor belső aranyeret állapítottak meg. Most is az lehet? Vagy esetleg bélgyulladás tünete? Válaszát köszönöm: Diána.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a nyálkás széklet témában

Panaszát okozhatja az aranyeresség, de akár az antibiotikum kezelés okozta bélflóra-károsodás, emésztési zavar is. Javaslom, tartson probiotikum-kúrát (Normaflore, Lactív), étkezzen gyakran, rendszeresen, egyszerre keveset és vigyázzon arra, hogy ne legyen székrekedése (ez provokálja az aranyeres panaszokat). A bélgyulladás mindenképpen hasi fájdalommal, hasmenéssel járna, így véleményem szerint ez nem áll fenn.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Plósz János, gasztroenterológus
Kérdés: 2010. február 16., 21:23; Megválaszolva: 2010. február 16., 21:23
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Olyan problémám van, hogy amikor izzadó, erős fekália szag érezhető.Esetleg lehet e ez valamilyen bélproblémától?.
Bélrendszeri probléma
Tisztelt Dr.Plósz János! Magas lactulose miatt szedtem Normixot, majd probiotikumot. Önnél voltam vizsgálaton, irritabilis bél syndromát állapított...
Gastroenterológiai szövettani lelet
Kedves Doktornő!Gyomortükrözésem volt októberben és a szövettani eredményt most kaptam meg a hàziorvostol mert a jàrvàny miatt nem rendel a...
Mit jelent ez a lelet?
Tisztelt Doktor Ur! Az alabbi problemaval fordulnek Onhoz. 5-6 nap jobboldali alhasi fajdalom utan elmentem a helyi sbo-ra, ahol nagyon korrektul...
Jobb oldali hasi fájdalom és...
Tisztelt Doktornő! A véleményére lennék kiváncsi. A panaszok hirtelen jöttek, 9 hónapja és azóta krónikussá váltak. Tüneteim jobb oldali hasi...