Lassú anyagcsere

Tisztelt Doktor Úr!

Az anyagcserém meglehetősen lassú, van úgy, hogy egy hét alatt egyszer sincs székletem. Olyankor már a közérzetem is rosszabb, érzem, hogy fel vagyok puffadva, de mégsem kell wc-re mennem. Egy ilyen időszak után néhány napig minden nap van székletem, s ezt követően újból következik egy-egy hosszabb időszak.
Ez normális? Esetleg van olyan vény nélkül kapható szer, amivel gyorsítani lehet az anyagcserét?

Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza székrekedés témában

Kedves Kérdező!

Érdemes lenne több rostot és folyadékot fogyasztania, és többet mozognia, ez már önmagában is segíti a rendszeres székürítést. Rostnak a gabonaőrlemények, a zöldségek, gyümölcsök kiválóak. Alkalomszerűen szabad csak hashajtó hatású készítményeket alkalmazni, ezt beszélje meg háziorvosával, amennyiben a fenti módszer nem hoz eredményt.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2009. július 31., 09:19; Megválaszolva: 2009. július 31., 09:19
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Emésztési probléma
Tisztelt Doktor Úr! Tegnapi napon kértem tanácsot, székrekedésem és lassú bélmozgásom van. Ajánlani tetszett a Moxalole port. Kérdésem, hogy...
Emésztési probléma
Évek óta székrekedéssel küszködök. 2 hasi műtétem volt, méheltávolitás,vese műtét. Csak hashajtással érem el, hogy székletem legyen, ezek...
Székletürítési problémák...
Tisztelt Doktor Nő / Úr! Édesapám egészsége ügyében írok, mivel egy hónapja gondok vannak a székletével, és a jelenlegi járványügyi...
4-5 naponta
Barátnőmmel két hónapja élünk együtt. Sajnos amióta itt van nem tud elmenni WC-re csak 4-5 naponta. Gyógyteákat próbáltunk már, és sajnos...
Székrekedés, pedig teszek ellene
Tisztelt Doktor Úr! Több, mint 1 hónapja, mandula műtét következtében leszoktam a dohányzásról. Felépülés alatt sok folyadékot vittem be...