Beöntés2

Kedves Dr. Bakos Cinnia Dóra! Köszönöm szépen a válaszát, mely nagyon elgondolkodtatott. Visszatekintve barátnőmnek mindig is voltak "függőségei". A legsúlyosabb függősége a 11 éves fia. Depressziója is emiatt alakult ki. Ez egy hosszú történet és ezt a problémát nem lehet egy internetes portálon megoldani. Mégegyszer köszönöm a segítségét! Szeretnék a beöntéssel kapcsolatos kérdéseimre is választ kapni, mivel ezt a jelenlegi legsúlyosabb problémának gondolom. Ez a következő: milyen káros hatásai vannak a most már 5 hónapja tartó minden reggel elvégzett beöntésnek a barátnőm szervezetére nézve? Illetve van-e egyáltalán? Milyen későbbi káros következménye lehet annak, ha tovább folytatja? Mi lenne a teendő, ha esetleg úgy dönt, hogy leáll ezzel az őrültséggel? Hogyan lehet leszoktatni a szervezetét erről a természetellenes működésről és visszavezetni a természetes működéshez? Kérdésemet Dr. Plósz János doktor úrnak címezném, ha ez lehetséges. Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Kovács Judit

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a beöntés témában

Kedves Judit!

A gyakori beöntés felboríthatja a szervezet folyadék- és ionháztartását, tartós használata pedig a bél ellustulásához vezethet (spontán nehezen lesz széklete). Leszokás csak fokozatosan, enyhe hashajtók, bő folyadék- és rostbevitel, rendszeres testmozgás mellett képzelhető el. Ha szakszerűen, nem túl nagy folyadékmennyiségekkel végzi a beöntést, elkerülhetőek a nem kívánt hatások.

 

 

Üdvözlettel: Dr. Plósz János, gasztroenterológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Plósz János, gasztroenterológus
Kérdés: 2009. május 03., 19:38; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 06:39
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Olyan problémám van, hogy amikor izzadó, erős fekália szag érezhető.Esetleg lehet e ez valamilyen bélproblémától?.
Bélrendszeri probléma
Tisztelt Dr.Plósz János! Magas lactulose miatt szedtem Normixot, majd probiotikumot. Önnél voltam vizsgálaton, irritabilis bél syndromát állapított...
Gastroenterológiai szövettani lelet
Kedves Doktornő!Gyomortükrözésem volt októberben és a szövettani eredményt most kaptam meg a hàziorvostol mert a jàrvàny miatt nem rendel a...
Mit jelent ez a lelet?
Tisztelt Doktor Ur! Az alabbi problemaval fordulnek Onhoz. 5-6 nap jobboldali alhasi fajdalom utan elmentem a helyi sbo-ra, ahol nagyon korrektul...
Jobb oldali hasi fájdalom és...
Tisztelt Doktornő! A véleményére lennék kiváncsi. A panaszok hirtelen jöttek, 9 hónapja és azóta krónikussá váltak. Tüneteim jobb oldali hasi...