Mellkasi fájdalom

Tisztelt Doktorúr/ Doktornő!

 

A tüneteim kb 1-1, 5 hónapja jeletkeztek, először égő fájdalom a nyelőcsövem mentén gombóc a torkomban gyakori büfögés és néha felhasi és hátba sugárzó fájdalom is. Háziorvosnál voltam savtúltengésre gyanakodott illetve mondta, hogy lehet még relux is de ezt igazán a gyomortükrözés mutatná ki. Írt fel noacidot 2x1-et 1 hétig majd további 1 hétig naponta 1-et kell bevennem. Emellett elküldött még teljes hasi UH-ra szerencsére ott minden negatív. Ha a gyógyszer elfogy vissza kell mennem hozzá, a tükrözésre úgy beszéltük meg, akkor utal be ha a panaszok nem múlnak. (ő már most elküldött volna de én nagyon félek tőle) Még csak két napja szedem a gyógyszert, de máris sokat javult a helyzet.Előjött viszont valami más ami lehet, hogy végig itt volt mellette, csak én eddíg az elviselhetetlen gyomorégés velejárójának hittem. A nyelőcsövemben az égő érzés már nem érzem, de viszont a mellkasomban a szegycsontnál és tőle kicsit balra és jobbra is továbbra is érzek néha szorító jellegű fájdalmat. Ez hirtelen jön és nem tart néhány percnél tovább szórítóan kezdődik és olyan" hangyamászás szerűbe megy át míg el nem múlik. Ma olyan közel éreztem a szívemhez, hogy olyan volt mintha konkrétan a szívemet szorongatná valaki. Ezen kívül még a bordáim mentén is szoktam érezni hasonló jellegű szorító fájdalamat ami olyasmi mint egy izom görcs. Azt hiszem ezeket a gyógyszer előtt is éreztem csak azt gondoltam kisugárzik a nyelőcsövemből a fájdalom.Kb mikor ezek kezdődtek átestem egy megfázáson. Lehet hogy ez valami más típusú betegség (is) lesz nem tudom mire gondoljak, de szinte halálfélelmem van ha jeletkeznek ezek a görcsök. Légzési gondjaim nincsenek és nem is köhögök. Mit tegyek most?

WEBBeteg Szakértő válasza mellkasi fájdalom témában

Tisztelt Kérdező!

Sajnos életkort nem írt, de panaszai alapján anginás jellegű mellkasi fájdalma is van. Az, hogy reflux miatt ég a nyelőcsöve, nem jelenti azt hogy koszorúér-betegség miatt nem lehet más jellegű mellkasi fájdalma. Javaslom, a Noacid szedése mellett vizsgáltassa ki magát kardiológiai szakrendelésen (terheléses EKG, szívultrahang-vizsgálat) .

Üdvözlettel: Dr. Plósz János, gasztroenterológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 12., 17:40; Megválaszolva: 2011. szeptember 26., 10:04
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Nyelőcsőgyulladás szívfájdalommal?...
Fél éve erős szívfájdallom érzetem van. Fél hónapja elküldtek belgyógyászhoz ami a következőt mutatta ki: Megállapított diagnózis: K2100...
Mi lehet az oka?:
Tisztelt Orvosok! Azért keresem magukat, mert rettenetesen aggaszt az ami tegnap hajnalban történt velem...soha nem volt még ilyen... kb. hajnal 1 felé...
Szívritmuszavar: mitől lehetnek a...
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!   A kérdésem a szívemmel kapcsolatos lenne, mégpedig hogy előfordul gyakrabban hogy szúr a szívem, illetve ezzel...
Mellkasi fájdalom
Tisztelt Doktornő/úr! KB 1éve kezdődött ez a jelenség nálam, és azóta is tart.Hát nem azt mondom hogy mindennap de olyan is előfordult...
Megváltozott széklet
Üdvözlöm! Kb. Egy hónapja megváltozott a székelésem Általában a reggeli órákban tör rám és teljesen más az állaga mint a...