Hasmenés?

Gyakorta van olyan tünetem ami puffadásban illetve napi 2-3 nem folyós de lágy székletben jelentkezik. A kialakulásakor gyógyszer mellékhatásra gyanakodtunk, a sztatin alapu gyógyszereket elhagytam, a tünetek csökkentek. Mivel a koleszterin szim magasabb a normálisnál gyógynövénnyel próbálkoztam, konkrétan vörös-rizs kivonatú tablettával, a hasam megint rendetlenkedik. Okozhatja a gyógynövény a hasmenést?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza a hasmenés témában

A gyógynövény hatóanyaga szerkezetében nagyon hasonló a sztatinokéhoz, így akár okozhat is hasonló mellékhatást. De szervi betegség is állhat a háttérben, mindenképp javasolnám vastagbél-vizsgálat elvégzését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 08., 09:06; Megválaszolva: 2014. június 08., 12:19
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Vélemény kérés
Üdv! Gyomorkapszulás vizsgálatom volt, melyből kiderült apróbb fekélyek látszódnak a vékonybél végén. Kaptam egy gyomorsav lekötőt, ami a...
sovány vagyok hizni szeretnék
Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi 2 évben 6kg ot fogytam valószinüleg azért, mert nem tartottam a reflux diétát, minden héten emiatt egy nap legalább...
Veres nyálka szellenteskor
Tisztelt Doktur Ur! Az alabbi tünetek alapjan milyen problema allhat a hatterben? 35 eves nö vagyok, gyermektelen. Ülö foglalkozast vegzek, legalabb 10...
Sörélesztő intolarencia
Tisztelt Doktor Úr! Haspuffadás és fokozott gázképződéd miatt végeztettem egy étel intolarencia tesztet amiben a következő eredményeket kaptam...
Műtét utáni hasmenés
Doktor úr bélelzáródás miatt műtétem volt,másodszor.A bélelzáródás bélösszenövés miatt alakult ki mindkét alkalommal.Ha jól tudom ilyenkor...