emésztés

Tisztelt Cím! Hosszan tartó antibiotikus kezelésen vagyok túl (amoxicilin, tinidazol, doxiciclin, minocyclin, (összesen 150 nap) lyme kór miatt (coxackie vírust is kimutattak) . Már az első kezelés után hányingerem volt, de csak 2 év után igazolódott gasztritisz.Nolpaza-t szedtem. Már a nolpaza szedése előtt is úgy éreztem nincs rendben az emésztésem, gyomromtól egészen a nyelvemig mintha nem lenne emésztőnedvem, száraz, tapadós a nyálkahártya. 2 hete erős öklendezésre ébredtem, újra szedem a nopaza-t, de a szárazság, öklendezés továbbra is jelen van. Probiotikumot szedek folyamatosan. Mit tehetek a tünetek megszüntetésére? Köszönettel: Fanni

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szigeti Nóra válasza emésztőrendszer témában

Kedves Kérdező!

Nem tudom, mikor volt gyomortükrözése, de ha nem mostanában, akkor érdemes lenne elvégezni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. október 04., 09:17; Megválaszolva: 2013. október 07., 12:00
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
fekély vagy bélfertőzés?
Tisztelt dr. jan.28.-án kezdődött jobb oldali borda alatti fájdalmaim voltak. kértem labort a háziorvosomtól s az eredménynek nem örültem.: got63...
Pszichés probléma?
TIsztelt Doktor úr / Doktornő! A problémám kb. 3 évvel ezelőtt rossz közérzettel. Elég hipochonder típus vagyok, de betegnek azért nem nevezném...
Gyomor vagy bélbetegség
Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! A következő problémával szeretnék Önhöz fordulni. Már 10 éve küzdök a gyomrommal. 3 gyomor tükrözésem vagyok...
lactulóz érzékenység
Tisztelt Hölgy/Úr, Voltam rengeteg gyomor vizsgálaton, mely során kiderült, hogy laktulóz érzékenységem van és irratibilis bélszindrómám...