tej allergia

Félrekezelések utáni emésztőrendszeri gyanú című kérdésem óta. Tovább folytatódnak megpróbáltatásaim. Állandó tüneteim: kiütéses fejtető és homlok, granulált garatfal és fehér lepedék rajta, hamar teltség érzet enyhe puffadás időnként. Lepedékes nyelv fehér valamint sárgás fehér főleg hátrébb és lekaparás után újra képződik. A 7 antibiotikum után amit idén etettek velem a bélflórámnak annyi volt és most a 3. probiotikum kúra vége felé érkezve is megvannak a tünetek, bár a kiütések kissebbek lettek, mert csináltam candida diétát, egy hétig. De a bőrgyógyászom azt mondta, az nem tesz jót hadjam abba. Egyébként borzasztóan büdös volt a vizeletem a diéta alatt. Megjött a laktóz és étel allergia teszt eredményem ami sokkolt: tej allergia valamint kazein. A bőrgyógyászhoz vittem a leletet mert a belgyógyászom eltörte a kezét és hetekig nincsen. Ő azt mondta hadjam a tejet ki az étrendemből és ennyi. Hát egy hétig csináltam, de javulást nem tapasztaltam, majd újból kezdtem tejet enni, de az sem fokozta a tüneteimet, majd most 5 napja megint semmi tejterméket nem eszem, de semmi javulás. Soha semmi bajom nem volt a tejjel, ráadásul nagyon kéne, mert naturál tetépítek és alap étel a sportolóknál a tej és termékei. Most, hogy újra sportolok az tünt fel, kissé fájnak az izületeim is, bár cl-mg tablettát szedek, hogy a tej hiány miatt ne legyen kevés a calcium. Nem akar ez az ügy a végére érni, mert hiába vagyok türelmes és tartok be mindent valami van itt a háttérben. Most azon gondolkozom, hogy lactase tabletta vagy mi segíthetne, mert az biztos most már, hogy az emésztésem ment tönkre.. A székletem kemény egyébként és a sportolástól többszöri is van ismét, de puffadás és enyhe hasfájás az maradt, egyedül a futás segít egy kicsit rövid időre.. Reggelente a tüneteim a legintenzívebbek éh gyomorra. És enyhe fejfájásom is van néha erősebb néha tompább.

Dr. Plósz János válasza emésztési zavar témában

A vérből végzett ételallergia-tesztek sok esetben nem mutatnak összefüggést a klinikai tünetekkel. A számos antibiotikum tényleg okozhatott bélflóra-károsodást és következményes felszívódási zavart. Javaslom, használjon továbbra is pre- és probiotikumot, egyen gyakran, rendszeresen, egyszerre keveset. Megpróbálható Duspatalin tabl. szedése 2x1 dózisban illetve Iberogast cseppet (3x20 naponta) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 01., 02:38; Megválaszolva: 2012. december 03., 13:37
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Mi lehet a problema?
Szep napot! Korulbelul fel-1 eve furcsa problemaim vannak. Nem tudom, hogy csak tulaggodom a dolgot, vagy valos tuneteket produkal a szervezetem, ezert irtam...
Ez a gyomrom, esetleg a beleim? Mi...
Szep napot! Korulbelul fel-1 eve furcsa problemaim vannak. Nem tudom, hogy csak tulaggodom a dolgot, vagy valos tuneteket produkal a szervezetem, ezert irtam...
Bélprobléma
Tisztelt Doktor úr! 28 éves nő vagyok 2 hónapja szültem császármetszéssel, keserűsóra meg pezsgőkúpra sem akart megindulni a székletem stigmosant...
Székletváltozás
Tisztelt doktor ur.pár napja irtam hogy keserü a szám meg ha eszek kevereg a gyomrom.meg fáj a hátam.3 nspja megváltozott a székletem nagyon világis...
Emésztési probléma: az orvos...
Üdv! Az egész novemberben kezdődött egyik delutan ettem egy tál porridgeot (kását tejjel) Angliában élek, estére iszonyat puffadásom volt és...