gyomorpanasz

Érdeklődnék hogy fáj a gyomrom egy 2-3 hete de ez alatt az ídő alatt kezdtem el szedni egy bizonyos fogamzásgátlót viszont eleinte terhességre is gondoltam de 5 teszt is negatív lett. A mostani tüneteim ég a gyomrom a gyomorszájam, fáj a jobb oldalam meg a hátam, puffad a hasam és teltérzésem van. Esetleg mire utalhatnak a tüneteim és mivel tudnám enyhíteni őket?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza gyomorfájdalom témában

Véleményem szerint a fogamzásgátló szedése nincs összefüggésben a panaszokkal. A tünetek alapján gyomor-bélhurutja zajlott. A tünetek enyhítésére gyakori, kis étkezések, diéta, néhány napig savcsökkentő szedése (pl. Controloc Control) valamint pre- és probiotikum használata lehet alkalmas. Ha panaszai 1-2 héten belül nem javulnak, mindenképp forduljon háziorvosához.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 20., 20:24; Megválaszolva: 2012. október 23., 16:21
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Metaplasia intestinale
Tisztelt Doktor Úr! 2 éve kezdődtek a panaszaim puffadással, gyomorfájással,hasi diszkomforttal. Akkor végigjártam a rutin eljárásokat...
További vizsgálatok
Tisztelt Doktor Úr! Nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen gyorsan válaszolt. További kérdéseim lennének. Voltam laborban a vérsülyedésem 1-es volt, a...
Gyomor problémák
Tisztelt Doktor Úr! Tanácsot szeretnék kérni Öntől, mert sajnos lassan már több mint egy éve fennálló, és nem múló gyomor és emésztési...
Epébe polip
Üdvözlöm Hasi panasz miatt voltam hasi uh on. Az epeutak nem tágabbak . Az epehólyag jól telt,kőmentes,fala nem vastagabb,fala mentén néhány apró...
Gyomortáji fájdalom
Tisztelt Doktor úr! Az édesanyám rövid ideje gyomortáji fájdalommal ébred, ami étkezésre elmúlik. 89 éves, nem vinném orvosi rendelőbe, ha nem...