Aranyérrel mit tehetek?

Tisztelt Doktor Úr/Nő. Évek óta van aranyerem, amely ellen Reparon kúpot szoktam használni. Illetve székelés után mindig fürdést. Hétvégén egy hasmenés után viszont olyan dolog történt ami még nem volt. Egy apró dudor, nem húzódott vissza és azóta eléggé fáj. Elkezdtem mastu krémmel kenni illetve maradt a kúp használata. De vettem mellé ma egy Detralex nevű tablettát is. Melyből napi 2*3 tablettát ajánlanak aranyeres fájdalom esetére. Mivel nekem holnap el kell utaznom, ezért jó lenne egy hatásos megoldást találni a problémára, mert a lehető legrosszabbkor jelentkezett. Aktívan sportolok és mindig odafigyeltem az étrendre is, bár ezt a betegésget édesapámtól örökölhettem. Esetleg jó amit jelen helyzetben csinálok? Mivel lehetne gyorsítani a gyógyulás folyamatát?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szigeti Nóra válasza aranyér témában

Kedves Kérdező!

Amennyiben aranyeres csomóról van, a kezelés megfelelő, érdemes lenne még ülőfürdővel kiegészíteni. Nem ártana viszont orvosi vizsgálattal tisztázni, hogy valóban az okozza-e a dudort.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 27., 13:39; Megválaszolva: 2012. augusztus 27., 13:50
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Belgyógyászati kérdés
Üdvözlöm! Van elhalt külső és több belső aranyerem is. Miért nem lehet ezt a problémát altatásban egyszerre kezelni? Miért szükséges több...
Van aggódni valóm?
Kedves Doktornő! Megfogadtam múltkori tanácsát, és elmentem egy magán proktológus-belgyógyász-gasztroenterológus szakemberhez. Mivel már régen...
Aranyér, puffadás, szélgörcs
Tisztelt Doktor úr/ Doktor nő! Sajnos kiskorom óta hajlamos vagyok aranyérre, és néha jelentkezik is, ahogy tette ezt pár napja is. Szokás szerint...
Kis csomó a végbélben
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 1 hónappal ezelőtt erős fájdalmat éreztema végbelemben. Gondoltam a belsőaranyerem fájhat (ezt régebben kezelték) ...
Véres széklet az aranyér miatt...
Kedves Doktor Úr! Kérdésem az lenne, hogy hét elején az esti székletem véres volt. Nem csak véres-nyákos, hanem élénkpiros vérzés. Azóta semmi...