Fogamzásgátló hatása csökkenhetett?

6hónapja szedek Yadine-t és tegnap 14:15 kor vettem be. Rá 1 vagy 1.5 órára begörcsölt a gyomrom és laza székletem (''hasmenésem'') volt, de a nap folyamán többé nem jelentkezett.. Ez befolyásolja a fogamzásgátló hatását? Kell plusz védelem? Előre is nagyon köszönöm a válaszát! Maradok Tisztelettel: F. Viki

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a laza széklet témában

Kedves Viki! Egyszeri laza széklet még nem hasmenés, nem csökken a tabletta hatása ez esetben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. február 28., 16:43; Megválaszolva: 2012. február 29., 09:26
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Olyan problémám van, hogy amikor izzadó, erős fekália szag érezhető.Esetleg lehet e ez valamilyen bélproblémától?.
Bélrendszeri probléma
Tisztelt Dr.Plósz János! Magas lactulose miatt szedtem Normixot, majd probiotikumot. Önnél voltam vizsgálaton, irritabilis bél syndromát állapított...
Gastroenterológiai szövettani lelet
Kedves Doktornő!Gyomortükrözésem volt októberben és a szövettani eredményt most kaptam meg a hàziorvostol mert a jàrvàny miatt nem rendel a...
Mit jelent ez a lelet?
Tisztelt Doktor Ur! Az alabbi problemaval fordulnek Onhoz. 5-6 nap jobboldali alhasi fajdalom utan elmentem a helyi sbo-ra, ahol nagyon korrektul...
Jobb oldali hasi fájdalom és...
Tisztelt Doktornő! A véleményére lennék kiváncsi. A panaszok hirtelen jöttek, 9 hónapja és azóta krónikussá váltak. Tüneteim jobb oldali hasi...