Viszketés és váladékozás a végbéltájon.

Tisztelt Doktornő/ Úr! Tavaly október végén egy augusztusi hólyaggyulladást követően és egy nagyobb lelki trauma után egy általam aranyérnek hitt duzzanat keletkezett a végbelemen, ami a későbbiekben erős viszketéssel és váladékozással is párosult. Kiderült, hogy nem aranyér, hanem egy kisebb gyulladás. Decemberben visszatért a hólyaggyulladás, de azóta már teljesen elmúlt. Mostanra, bár nem akarom a végbél környékét dörzsölni, nehezen tudom megállni, ezért a környező bőrszövetek is kisebesedtek, ami megnehezíti a tisztálkodást is. Voltam nőgyógyásznál, sebészeten és urulógusnál is, február végén megyek bőrgyógyászhoz, de eddig minden leletem negatív lett. Írtak fel különböző gyógyszereket, kúpokat, krémet is, de csak kis ideig hatottak, és éppen elfogyóban van minden. Ezelőtt sosem voltam beteg, gyógyszereket sem szedtem. 17 éve vagyok ovo-lakto vegetáriánus, rendszeresen lúgosítok, pl, lucerna kapszulát szedek és ezüstkolloidot iszok. Sportolok, harmonikus párkapcsolatban élek, lelkileg is teljesen rendbe jöttem. Bár nem orvos mondta, az ezüstöt kenem a viszkető felületre és időnként étolajat is, mert ettől megszűnik hoszabb időre is a viszketés, viszont tudom, hogy ez nem a legjobb módszer. Amit eddig ajánlottak, mindent kipróbáltam, de csak rövid ideig volt hatásuk. Ez a viszketés már elviselhetetlen, bár nem egyfolytában érzem. De amikor előjön akkor nagyon. Kb egy hete a nyakam jobb oldalán is megjelent egy kisebb viszkető felület, de az kevésbé zavaró. Candidára gyanakodnak, de azt mondták annak más tünetei is lennének. Nem tudom, mit tehetnék még. Ezért kérem a tanácsát és a segítségét. Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bánfalvy Péter válasza a aranyér témában

Kedves Hölgyem! A fenék rendben tartásáról érdemes egy régebbi cikkemet elolvasnia: http://drbanfalvipeter.blogspot.com/2010/08/miert-banjunk-kimeletesen-vegbel.html A gombát én nem zárnám ki, de valószínűleg olyan mély kevert fertőzésről van szó, amit krémezéssel nem lehet kiírtani, csak kombinált baci-gombára ható antibiotikummal. Szedjen bőségesen probiotikumot! Üdv: dr. Bánfalvi Péter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 09., 13:04; Megválaszolva: 2012. február 10., 11:02
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Olyan problémám van, hogy amikor izzadó, erős fekália szag érezhető.Esetleg lehet e ez valamilyen bélproblémától?.
Bélrendszeri probléma
Tisztelt Dr.Plósz János! Magas lactulose miatt szedtem Normixot, majd probiotikumot. Önnél voltam vizsgálaton, irritabilis bél syndromát állapított...
Gastroenterológiai szövettani lelet
Kedves Doktornő!Gyomortükrözésem volt októberben és a szövettani eredményt most kaptam meg a hàziorvostol mert a jàrvàny miatt nem rendel a...
Mit jelent ez a lelet?
Tisztelt Doktor Ur! Az alabbi problemaval fordulnek Onhoz. 5-6 nap jobboldali alhasi fajdalom utan elmentem a helyi sbo-ra, ahol nagyon korrektul...
Jobb oldali hasi fájdalom és...
Tisztelt Doktornő! A véleményére lennék kiváncsi. A panaszok hirtelen jöttek, 9 hónapja és azóta krónikussá váltak. Tüneteim jobb oldali hasi...