Szemsérülés

T. Doktor! Ma szájsebészeti beavatkozásom volt, melyhez érzéstelenítőt adtak be. Sajnos az történt, hogy - miközben a doktor beszúrta az ínyembe az injekciós tűt - kispriccelt egy jókora adag közvetlenül a bal szemembe. Nem állt módomban azonnal öblíteni. Ez kb. 3 órája történt, azóta is zsibbad a fél arcom és vele együtt a szemem is. Jól és tisztán látok ugyan, mégis aggódom.... Lehet ettől bármiféle probléma a későbbiekben? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papp Júlia válasza sérülés témában

Tisztelt kérdező! Remélem most már minden rendben van. A szürkehályog műtétek során is alkalmazunk érzéstelenítő szemcseppet a szembe - természetesen ennek összetétele, koncentrációja más, mint a fogászati beavatkozásoknál használt injekcióknak. Az injekcióból közvetlenül a szem felszínére jutó hatóanyag felszíni irritációt, könnyezést, homályos látást, pirosságot okozhat. Szerencsére ez Önnél nem jelentkezett. A fél arc és a szem környékének a zsibbadásának hátterében inkább a beadott érzéstelenítő és maga a beavatkozás állhat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 02., 17:46; Megválaszolva: 2011. március 08., 12:26
Kérdések és válaszok: Elsősegély, sérülések
Lépcsőn elesés
Kedves Doktornő! Múlthéten elcsúsztam a lépcsőn és 3 fokot estem, de bevertem a könyökömet, illetve a hátamat több helyen a...
Hányás után, eszmélet vesztés...
Üdvözlöm Dr. Nő/ Úr! 03.26.-án délutáni rossz közérzet, hányinger, hasfájás ezt követően 19: 00-kor első eszméletvesztés, az eszmélet...
Miért nem múlik el?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Még július 19-én történt, hogy mindkét lábszáramat nagyon csúnyán bevertem egy ágy élébe. Természetesen be is lilult...
baj lehet?
Üdvözlöm! Trombózisom van! Már kiengedtek a kórházból! A minap leestem a lépcsőn! Jol érzem magam leszámítva azt hogy fáj a hátam karom....