• Hízás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Februárban hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését, valamint a dohányzással is alább hagytam. Ez után az emésztésem teljesen felborult, alig volt székletem. Ez addig tartott, amíg el nem kezdtem méregteleníteni egy teából és rostból álló készítménnyel, ami nagyon jót tett az emésztőrendszeremnek, bár néha hasmenésbe torkollik a reggeli Wc látogatás. Folyamatosan felfújódva érzem magam, és elkezdtem hízni. Gyanúm az, hogy mindez a gyógyszer és a cigi elhagyása miatt van, de már a pajzsmirigy problémára is gondoltam. Ön szerint? (C-vitamint és Niacint is szedek). Üdvözlettel.

        WEBBeteg szakértő válasza a elhízás témában

        Kedves Kérdező!

        A leggyakoribb ok táplálkozási hiba szokott lenni, de a pajzsmirigy-funkciót is kontrolláltatni kellene. Emellett javaslom, hogy vezessen táplálkozási naplót, ezt egy hét után szakemberrel tekintsék át, ha van táplálkozái hiba, az ebből kiderül.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-06-01 14:03:50; Megválaszolva: 2010. június 01., 14:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt dr.nő/dr.úr! Egy olyan kérdéssel fordulok önökhöz, hogy van nekem egy 15 éves fiam sajnos túlsúlyos 125kg 175cm!magas vérnyomás problémája van! Édesanyám tanácsára vettem egy vércukormérőt mert édesanyám inzulinos cukorbeteg!...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 186cm vagyok, és 135-140kg között mozgok. szeméremdombi zsírpárna el van hízva elég látványosan, ezaltal a péniszemből merev állapotba 14–14,5 cm látszik ki. az a problémám lenne, hogy ez az eredeti állapot vagy a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 60 éves,nyugdíjas nő vagyok,158cm magas és 130kg. Magas vérnyomásomra évek óta szedek gyógyszert. Nem rég, körülbelül 2-3 hete megdagadtak a lábaim, térdtől lefele mind a kettő egyformán és vörös színű lett,...
        Tisztelt Doktor Nő! Tanácsát szeretném kérni, az utóbbi 3 évben elég komoly súlyfelesleget szedtem magamra, szinte észrevétlenül, úgy, hogy semmi különösebb változás nem történt sem az életvitelemben sem az étkezési szokásaimban. 9...
        Jó napot kívánok! Mindig is sovány gyerek voltam, régen edzettem, de már lassan 2 éve hogy mozgásszegény életmódot folytatok. Barátnőm mindig mondogatta hogy sovány vagyok. Mondom megmérem már magam. Meglepetésemre 74 kiló voltam. Ez volt...
        Kedves Doktornő! 25 éves korom betöltése után kezdődtek a tüneteim, pontosabban a fáradékonyság, energiahiány és a hirtelen folyamatos hízás. 56 kilóról mára 85 kilogrammra híztam (magasságom 165cm) amellett, hogy a folyamatos hízás...
        Jó napot! 2012 ben kezdett a mellem megnövekedni akkor 69 kg voltam 166cm magassággal azóta évről évre nagyobb lett, de hiztam is minden évben, most 166cm magas vagyok 19 éves és 94kg, érezhető mindkét mellemben csomószerű szövet ebből és a...
        Kedves Tünde! Évek óta fogyokurázik anyukám, 54 éves. 92 kilóról lefogyott 86 kilóra és nyár óta nem sikerül többet fogynia, pedig úszik hetente, kerékpárral jár dolgozni, keveset eszik, van,hogy egész nap csak gyümölcsöt eszik. Mi...
        Tisztelt doktornő!problémám kb egy évvel ezelőtt kezdödött.egy ev alatt 32kg ot hiztam,mely foleg arcra,hasra,csipöre ment.lila strıák vannak a hason(hizas eredmenye),erös arckipirulasaim vannak,melyeket nem érzek.kezelt hipertonias...
        Tisztelt doktornő!A férjem betegsége és minden napos magnesium sulfuricum használata miatt lefogytam 63 kg-ra, előtte 78 kg voltam. Halála után már visszahíztam 8 kg-ot. A hashajtót továbbra is szedem és...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés