Kérdés

Tisztelt drnő szeretnék tanácsot kérni hogy hogyan fogyak le mióta szedem a zyprexát és a mirzeton tabletát nemtudok fogyni márelkeztem azzal probálkozni hogy nem eszek várom a tanácsát amit ellőre is kőszőnők.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogyás témában

Tisztelt Levélíró!

A probléma sajnos közismert, mindkét gyógyszerre igaz, hogy étvágyat fokoz. Éppen ezért a Zyprexat gyártó cég már csinál életmód klubot, aminek a működéséről a kezelőorvosától kérjen felvilágosítást. A cégnek vannak kiadványaik is, ami az életminőség javítását szolgálja, ezért hát bátran közvetítse igényét pszichiátere felé.

Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 21., 10:06; Megválaszolva: 2011. október 03., 12:38
Kérdések és válaszok: Elhízás
Tb által támogatott fogyás
Lányom, Krisztina autoimmun betegségben szenved. Ennek izületi, reumatológiai, trombozisos kihatásai is voltak, és a nagy suly jön hozzá amit még...
Kalória szükséglet
Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! Az oldalon található kalkulátor alapján a napi kalóriaszükségletem: 2100 kcal Fehérje: 61 g Zsír: 68...
pajzsmirigy probléma lehet?
Tisztelt szakértő! 30 éves nő vagyok 1 éve született a kisfiam, a problémám pedig az, hogy nem sikerül leadni a felszedett kilókat.Nem is a...
Ártalmas-e a Fogyókúra Forte Acai...
Tisztelt Doktor Nő (Úr)! A fiam szedi ezt a fogyókúrás tablettát, hogy foggyon. Olyan a munkája, hogy csak keveset mozog.37 éves és ezt a kivonatot...
Várandósan fogyni
Tisztelt Szakértő! 33 éves vagyok, egy alig 2 éves kislány anyukája, és jelenleg 9 hetes terhes! Gyermekem 20 hónapos korig szopizott, utána 2...