Indokolatlan hízást okozhat a fogamzásgátló elhagyása?

Üdvözlöm! 21éves nő vagyok, a problémám, hogy egy ideje indokolatlanul elkezdtem hízni. Kb. 3 évig szedtem Dienille fogamzásgátlót, míg szedtem nem híztam semmit, sőt még inkább 1-2 kilót fogytam is. Átlagban 50-52 kiló körül voltam, de én úgy nagyon jól éreztem magam. Júniusban hagytam abba a tabletta szedését és azóta már lassan a negyedik kiló ugrik fel rám, pedig semmivel nem eszek többet, sőt mióta feltűnt még talán kevesebbet is. Ez lehet, hogy a tabletta miatt van? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza hízás témában

Tisztelt kérdező!

Mivel azt elhagyta, nem lehet az az ok. Próbáljon meg étkezési naplót írni, kalóriaszámolással, mert meglepheti, hogy mennyi rejtett kalória van az ételekben. Sportolás is fontos. Ha tovább hízik, érdemes pl. pajzsmirigy működés irányában vizsgálatot kérnie a háziorvostól.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2014. október 21., 16:17; Megválaszolva: 2014. október 23., 22:35
Kérdések és válaszok: Elhízás
Mi okozhatja a folyamatos hízást?
Kedves Doktornő! 25 éves korom betöltése után kezdődtek a tüneteim, pontosabban a fáradékonyság, energiahiány és a hirtelen folyamatos hízás....
Hízás életmódváltás miatt?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Olyan problémával fordulok Önökhöz, hogy többek szerint is indokolatlan hízás következett be nálam. 2013 novembere...
Hirtelen hízás
Kedves Doktor Úr/Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 3 évig szedtem a Symicia nevű fogmazásgátló tablettát és kb. 1, 6 éve rohamosan...
Hogyan táplálkozzam, hogy fogyjak?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Pajzsmirigy alulműködésem van. Csak hízok és hízok. Mozgok, rengeteg zöldséget és gyümölcsöt eszem. Szedem az...