Pajzsmirigy probléma lehet?

Tiszteletem. 10 évvel ezelőtt kezelve voltam pajzsmirigy alul működéssel. Akkor is csak a testi tüneteim miatt küldtek el vérvételre, ahol a tsh-m jó volt, de továbbküldtek endokrinológushoz és ott a t3, t4-ből derült ki, hogy probléma van.Jelenleg kb fél éve ugyan azok a tüneteim, (8 kg plusz, ok nélkül, hisz étvágya, nincs, hajhullás, hidegrázás, hideg kezek-lábak, depressziós tünetek, állandó fáradtság, izzadás, és ödémásodás és még sorolhatnám.) Háziorvosom vérvételre küldött, ahol természetesen jó a tsh-m, Nem küldött tovább, nem vesz komolyan, hogy ugyan azokat érzem mint akkor. Az volt a válasza biztos lelki oka van a hízásomnak.Kérdésem az lenne, ha a háziorvos nem ad beutalót endokrinológushoz, aki megtudná nézetni a t3 és t4-et, akkor kivel tudnám ezt megnézetni? Vagy maga szerint sem lehet ezekkel a tünetekkel pajzsmirigyemmel probléma? 38 éves nő vagyok, 4 gyermek anyukája és már nagyon zavar, hogy sokszor képtelen vagyok a fáradtságtól nekik bármit megtenni.Szeretnék a régi lenni.Válaszát előre is köszönöm: Hné Reni

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza hízás témában

Tisztelt kérdező!

Magánrendelésen meg tudja nézetni a hormonszinteket beutaló nélkül is, illetve laboratóriumban is lehet önköltséges vizsgálatokat kérni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2013. szeptember 27., 09:23; Megválaszolva: 2013. október 07., 13:37
Kérdések és válaszok: Elhízás
Mi okozhatja a folyamatos hízást?
Kedves Doktornő! 25 éves korom betöltése után kezdődtek a tüneteim, pontosabban a fáradékonyság, energiahiány és a hirtelen folyamatos hízás....
Hízás életmódváltás miatt?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Olyan problémával fordulok Önökhöz, hogy többek szerint is indokolatlan hízás következett be nálam. 2013 novembere...
Indokolatlan hízást okozhat a...
Üdvözlöm! 21éves nő vagyok, a problémám, hogy egy ideje indokolatlanul elkezdtem hízni. Kb. 3 évig szedtem Dienille fogamzásgátlót, míg szedtem...
Hirtelen hízás
Kedves Doktor Úr/Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 3 évig szedtem a Symicia nevű fogmazásgátló tablettát és kb. 1, 6 éve rohamosan...
Hogyan táplálkozzam, hogy fogyjak?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Pajzsmirigy alulműködésem van. Csak hízok és hízok. Mozgok, rengeteg zöldséget és gyümölcsöt eszem. Szedem az...