• Orvos válaszol: Egyéb

        Egyéb
        Összes kérdés a(z) Egyéb témában Gyakori kérdések a(z) Egyéb témában
      • Állandó fázás, mitől?

        2008-07-23 19:19
        Kedves Doktor Nő/Ur szeretnék a kövtkező problémámra választ kapni. Hónapok óta szenvedek állandó fázástól. A legnagyobb melegben is fázom. Hideg kezem lábam, ugyanakkor egy kis idő elteltével csurog rólam a viz. Rém kellemetlen és most már komolyan...

        Hirtelen súlygyarapodás

        2008-07-18 23:54
        Kedves Doktornő! Párom két hónapja hirtelen felszedett kb. 15-20 kg-t, ezután kezdett vizesedni a bokája tájékán, gyakran van hasmenése, szinte naponta gondja van a gyomorsavval is. Előzménye mindennek, hogy leszokott a cigarettáról, illetve több mint tíz évig...

        Endometriózis leletek

        2008-07-17 09:28
        Tisztelt Dr.nő/úr! Elnézést amiért ilyen sokára jelentkezem. Sikerült feltöltenem a zárókat.Nem tudom kiderül-e belőlük valami. Legyenek szívesek átnézni. Köszönöm. Tisztelettel: Beby.

        Nagyon fontos

        2008-07-14 21:07
        Kedves doktornő/úr. Ma már egyszer korábban írtam, arra a kérdésemre még nem kaptam választ, gondolom önök is eléggé leterheltek. A gondom viszont szerintem nagy és nagyon izgulok is h mi lehet az. A bal oldali mellkasom meg van dagadva, vagyis inkább vmi alatta...

        Lépzúzódás

        2008-07-12 00:30
        Tisztelt Doktor úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy milyen következményei lehetnek annak, ha valaki megüti a lépét és lépzúzódást diagnosztizálnak nála ultrahanggal? Mire kell vigyázni, van e valami veszélye, meg e repedhet? Meg kell műteni?...

        Cukor és só

        2008-07-12 00:55
        Kedves Doktornő! Férjem az utóbbi két évben egyre sósabb és édesebb ételeket eszik, ami neki elég édes vagy sós, az nekem és a család többi tagjánk már ehetetlenné ízesített (Pl. 2 dl teát minimum 5-6 teáskanál kristálycukorral édesítve...

        Mire utalnak ezek a tünetek?

        2008-07-11 18:22
        Tisztelt Doktornő! Nem is tudom igazán mire irányulna a kérdésem, hiszen butaság lenne azt kérdeznem mi bajom, hisz nyílván vizsgálatok nélkül ön is nehezen tud véleményt írni, de talán meg tud nyugtatni egy kicsit, hogy nem olyan nagy a baj: Problémám a...

        Ekolostrum

        2008-07-10 01:20
        Kedves Doktornő! Az Ön véleménye szerint a Medis Hungary KFt (1012 Budapest, Pálya u.9.) által forgalmazott "Ekolostrum" nevű (colostrum-tartalmú készítmény) étrend-kiegészítő kapszulát szedhet-e autoimmun beteg az általános fizikai állapotának...

        Fogamzásgátlás

        2008-07-08 19:32
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Epilepsziás vagyok és gyógyszert kell rá szednem. LAMICTAL készítményt szedek, reggel és este 200mg adagban, napi rendszerességgel. Szerencsére ritkán vannak rohamaim, legutóbb május 21.-én volt. Szeretnék most fogamzásgátlót szedni...

        Mi lehet?

        2008-07-09 14:38
        Tisztelt Doktor Úr! Édesanyámnak kb. 2 hónapja (az addig sokszor kórosan alacsony) vérnyomása hirtelen felszökött 150/100 körüli értékre. Ez átlagban egy héten 1-2-szer megismétlődött, két féle vérnyomáscsökkentő gyógyszer is hatástalan volt, végül...

        Forróságérzet lábszáron és lábfejen

        2008-07-08 19:34
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Néhány hete tapasztaltam, hogy jobb lábamon- főleg esténként, de néha nappal is- hirtelen jelentkező melegséget, erőteljesebb forróségérzetet érzek. Ez néhány perc után megszűnik, van úgy, hogy napokig nem jelentkezik. Irodai...

        Revalid2

        2008-07-08 16:32
        Kedves Doktornő! Igérem utoljára irok:)Már egy hónapja szedem a revalidot.Hormonális hajhullás esetén milyen problémát okozhat? ha abbahagyom még jobban fog hullani? mostmár abba hagyni is félek hogy ilyen régóta szedem....Válaszát előre is köszönöm

        Nagyon kínos.... a nedves kézfogás...

        2008-07-08 17:20
        Olyan problémával fordulok Önökhöz, ami már jó ideje kínoz és bizony eléggé kínos is.. A tenyerem a talpam egész nyáron és van, hogy télen is jelentősen izzad. Nem merek nyáron papucsban járni, mert tiszta víz az egész talpam és a lébfejem oldala is...

        Revalid

        2008-07-06 12:26
        Kedves Doktornő! Most voltam a hajhullásommal kapcsolatban vérképet csináltatni enyhe gyulladást mutatott ki a szervezetemben. Már ez is okozhatja a hajhullást? továbbá jövő héten megyek nőgyógyászhoz fogorvoshoz fül orr gégészetre. Milyen vizsgálatok...

        Miért?

        2008-07-07 19:19
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Elég fiatal vagyok és szenvedek a nagyon erős izzadástól. Már mindent megpróbáltam nem tudom mitől lehet.Ha kimegyek akár csak egy pár percre a napra főleg nyáron ömlik rólam a víz.Szorongásaim is vannak e miatt nem merek már...

        Allergia

        2008-07-07 19:18
        Kedves Doktor Ur/Nő! Az igaz hogy a hajhullás kivizsgálása esetén allergia vizsgálatra is kell menni? mert most többen javasolták ugyanis fél éve nagyon allergiás vagyok.és még milyen vizsgálatokra érdemes elmenni?...

        Tényleg altatnak-e

        2008-06-30 21:50
        nemsokára egy egészségügyi küretre kell befeküdnöm, mert a méhem tele van miómákkal, amik növekednek, és állandó bevérzésem ill. szabálytalan összevissza menzeszem van. Mivel antidepresszánst szedek, az idegorvos szerint az altatásnál figyelembe kell venni,...

        Térd ropogás

        2008-06-28 23:45
        Jobb térdem az én meglátásom szerint, be van dagadva. Ha sétálok a lépcsőn, ropog, amit eddig nem tapasztaltam! Eddig szinte minden nap kerékpároztam, de most, hogy elkezdődött a szünet, igy már nem szoktam járni kerékpározni. Lehet, hogy ettől van a panasz?...

        Tanács kérés

        2008-06-24 00:20
        Tisztelt Doktornő/Úr! Igazából tanácsot szeretnék Öntől kérni. Egyetmista lány vagyok (jogot tanulok). Vizsgaidőszak van éppen, és szeretnék tanácsot kérni, hogy hogyan tudnám valahogy ébren tartani magam. Ugyanis vérszegény vagyok, és nagyon hamar...

        Tejsav dehidrogenáz /LDH/

        2008-06-18 21:59
        Tisztelt Doktornő/Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy 2007.nov.15-én a labor eredményem 373 volt, 2008.jun.5-én pedig 540.Kell e vele foglalkoznom, mert akkor haza kell utaznom az orvosomhoz ugyanis most vidéken tartózkodom de 3 hét mulva Amerikába utazom 2...
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!