• Orvos válaszol: Egyéb

        Egyéb
        Összes kérdés a(z) Egyéb témában Gyakori kérdések a(z) Egyéb témában
      • Görcs

        2008-08-07 11:53
        Kedves Doktor úr! Régebben is gyakran megesett, de mióta a lábaimból kioperáltak 1-1 dermatofibrómát, kb.1 hónapja szinte minden reggel arra ébredek, hogy húzza a görcs a bal lábamat. Próbáltam erre 2-3 Varixinal tablettát szedni, ezen felül esténként...

        Áll alatti duzzanat 2

        2008-08-06 19:37
        Kedves doktornő/ úr! A tegnap este írt kérdésemből kifelejtettem valamit. Írtam hogy nem lesz lehetőségem orvoshoz menni. Ennek az az oka, hogy vasárnap indulok a Balatonra nyaralni. Az lenne a kérdésem, hogy tud-e ajánlani vmi gyógyszert ami esetleg enyhíti a...

        Áll alatti duzzanat

        2008-08-06 19:36
        Kedves doktornő! Megint én vagyok Jani. Ezúttal azért írok mert az állkapcsom alatt a jobb oldalt megdagadt. kis gömbszerű dagad szervet érzek tapintásra. a másik oldali nem dagadt. Mi lehet az? És sürgős-e vele orvoshoz menni, mert egy hétig nem lesz...

        Gombóc a torkomban

        2008-08-06 18:43
        jo napot kivánok! pár napja olyan szorito érzés van a torkomban, mintha gomboc lenne! mikor nyelek is érzem! mitől lehet ez? 28 éves nő vagyok! köszönettel!

        Vírus támad?

        2008-08-06 18:41
        2 napja nagyon szédülök és ezt fejfájás követi. Általában reggel még minden rendben van, aztán ha ezsek rá 20-30p elkezdek szédülni. Nem vagyok egy beteges, ezért érdeklődöm van másnak is ilyen tünete a napokban? vagy el kell mennem kivizsgálásra....

        Védöoltás

        2008-07-24 08:52
        ismételten köszönöm a válaszát.tudom hogy nagyon problémázos szülö vagyok de a gyerekért mindent.én az iskola orvosrolirtam önnek eddig.ilyen esetben mit tehet egy szülö?

        Védőoltás

        2008-07-23 16:52
        koszonom válaszát. de kérdezem én. akkor mért 11 éves korra van irva a kötelezö védöoltás? most akkor korfüggö vagy nem? én elhiszem hogy osztályt oltanak. nemlessz baja a gyereknek ha mondjuk ne adja az ég de még egy évet halaszt és csak négy vagy öt...

        Állandó fázás, mitől?

        2008-07-23 19:19
        Kedves Doktor Nő/Ur szeretnék a kövtkező problémámra választ kapni. Hónapok óta szenvedek állandó fázástól. A legnagyobb melegben is fázom. Hideg kezem lábam, ugyanakkor egy kis idő elteltével csurog rólam a viz. Rém kellemetlen és most már komolyan...

        Hirtelen súlygyarapodás

        2008-07-18 23:54
        Kedves Doktornő! Párom két hónapja hirtelen felszedett kb. 15-20 kg-t, ezután kezdett vizesedni a bokája tájékán, gyakran van hasmenése, szinte naponta gondja van a gyomorsavval is. Előzménye mindennek, hogy leszokott a cigarettáról, illetve több mint tíz évig...

        Endometriózis leletek

        2008-07-17 09:28
        Tisztelt Dr.nő/úr! Elnézést amiért ilyen sokára jelentkezem. Sikerült feltöltenem a zárókat.Nem tudom kiderül-e belőlük valami. Legyenek szívesek átnézni. Köszönöm. Tisztelettel: Beby.

        Nagyon fontos

        2008-07-14 21:07
        Kedves doktornő/úr. Ma már egyszer korábban írtam, arra a kérdésemre még nem kaptam választ, gondolom önök is eléggé leterheltek. A gondom viszont szerintem nagy és nagyon izgulok is h mi lehet az. A bal oldali mellkasom meg van dagadva, vagyis inkább vmi alatta...

        Mi okozhatja a bokám vizesedését?

        2008-07-16 15:01
        Kedves Dr. Jóna Angelika! Azt szeretném megkérdezni, hogy mi okozhat vizesedést bokatájékon! Köszönöm előre is!

        Lépzúzódás

        2008-07-12 00:30
        Tisztelt Doktor úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy milyen következményei lehetnek annak, ha valaki megüti a lépét és lépzúzódást diagnosztizálnak nála ultrahanggal? Mire kell vigyázni, van e valami veszélye, meg e repedhet? Meg kell műteni?...

        Cukor és só

        2008-07-12 00:55
        Kedves Doktornő! Férjem az utóbbi két évben egyre sósabb és édesebb ételeket eszik, ami neki elég édes vagy sós, az nekem és a család többi tagjánk már ehetetlenné ízesített (Pl. 2 dl teát minimum 5-6 teáskanál kristálycukorral édesítve...

        Mire utalnak ezek a tünetek?

        2008-07-11 18:22
        Tisztelt Doktornő! Nem is tudom igazán mire irányulna a kérdésem, hiszen butaság lenne azt kérdeznem mi bajom, hisz nyílván vizsgálatok nélkül ön is nehezen tud véleményt írni, de talán meg tud nyugtatni egy kicsit, hogy nem olyan nagy a baj: Problémám a...

        Ekolostrum

        2008-07-10 01:20
        Kedves Doktornő! Az Ön véleménye szerint a Medis Hungary KFt (1012 Budapest, Pálya u.9.) által forgalmazott "Ekolostrum" nevű (colostrum-tartalmú készítmény) étrend-kiegészítő kapszulát szedhet-e autoimmun beteg az általános fizikai állapotának...

        Fogamzásgátlás

        2008-07-08 19:32
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Epilepsziás vagyok és gyógyszert kell rá szednem. LAMICTAL készítményt szedek, reggel és este 200mg adagban, napi rendszerességgel. Szerencsére ritkán vannak rohamaim, legutóbb május 21.-én volt. Szeretnék most fogamzásgátlót szedni...

        Mi lehet?

        2008-07-09 14:38
        Tisztelt Doktor Úr! Édesanyámnak kb. 2 hónapja (az addig sokszor kórosan alacsony) vérnyomása hirtelen felszökött 150/100 körüli értékre. Ez átlagban egy héten 1-2-szer megismétlődött, két féle vérnyomáscsökkentő gyógyszer is hatástalan volt, végül...

        Forróságérzet lábszáron és lábfejen

        2008-07-08 19:34
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Néhány hete tapasztaltam, hogy jobb lábamon- főleg esténként, de néha nappal is- hirtelen jelentkező melegséget, erőteljesebb forróségérzetet érzek. Ez néhány perc után megszűnik, van úgy, hogy napokig nem jelentkezik. Irodai...

        Revalid2

        2008-07-08 16:32
        Kedves Doktornő! Igérem utoljára irok:)Már egy hónapja szedem a revalidot.Hormonális hajhullás esetén milyen problémát okozhat? ha abbahagyom még jobban fog hullani? mostmár abba hagyni is félek hogy ilyen régóta szedem....Válaszát előre is köszönöm
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!