Láz-e?

A test belülről szinte tüzel, mégsem mutat lázat a lázmérő. Remegés, fáradság a kísérője. Mi ez-a jelenség? Mi a teendő? Ha ez egy gyógyszer mellékhatása szedhető továbbra is? (pl. fogamzásgátló) Okozhatja-e a túlzott coca-cola fogyasztással (napi 1-2 liter) felvett mesterséges édesítő (aszpartám)? Összefügghet e a gyakori fejfájással? Jogos-e a kivizsgálás kérése a körzeti orvostól?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fáradtság témában

Kedves Kérdező!

A koffein vagy egyéb anyag túlzásba vitt fogyasztása okozhatja, vezessen naplót, a fogyasztott ételekről, italokról, gyógyszerekről, rögzítse a tüneteit, ezt mutassa meg a háziorvosnak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 01., 07:35; Megválaszolva: 2011. október 03., 09:58
Kérdések és válaszok: Egyéb
Vèrkèpem elemzese
Tisztelt doktor Úr/Nő Olyan problèmával fordulnèk Önhöz, hogy a decemberi vèrkèpem sem volt a legjobb, de most mèg rosszabb lett. Az interneten...
Gyomorpanaszok
Tisztelt Doktor Úr/ Nő! Segítségét szeretném kérni az alábbi panaszaimmal kapcsolatosan. 25 éves leszek most júniusban és elég szerteágazó...
Oltás utáni COVID ("családi...
Tisztelt válaszadó! Tiszteletem minden orvosnak, válaszolónak. Jómagam a 40-es éveim közepén járok. A férjem unokabátyja (52) és egyben első...
Édesanyám szenvedésének...
Üdvözeletem! Először is leírnám az előzményeket: Édesanyám idén februárban töltötte a hetvenet. -2016-ban édesanyámnál végbélrákot...
A fájdalom oka lehet-e gerinc...
Tisztelt Doktornő! Decemberben egy atipusos tüdőgyulladás lezajlása után, mely láz nélkül, száraz folyamatos köhögéssel, orrdugulással mely a...