Nem értem?

5-6 évig szedtem talliton, lipidil supra tablettákat, majd 1 évig velmetiát. A testsúlyombó leadtam 37 kg-ot, 135-ből 98-ra. Az összes gyógyszer szedést abbahagytam, orvosi utasításra, de egy ideje belső remegés és gyengeség lépett fel.mi lehet az ok?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tomonkó Magdolna válasza remegés témában

Kedves Kérdező!

A nagyarányú testsúlycsökkenés valóban jó irányban befolyásolja a koleszterin és vércukor szintet, a vérnyomás csökkenését is magával hozza.

Állapotát azonban rendszeresen ellenőrizni kell, egyéb betegségeket is ki kell zárni, az idegrendszer (szorongás, feszültség, stressz-helyzet) is okozhat hasonló panaszokat.

Korrekt kivizsgálás nélkül pontosan megmondani panaszai okát nem lehet.

Üdvözlettel: dr Tomonknó Magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. augusztus 08., 11:19; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 11:44
Kérdések és válaszok: Egyéb
Irányított hashajtás, gyógyszer...
Üdvözlöm Altatásban történő colonoscopia miatt hashajtás lett előírva. Előző nap 12: 00 és 18: 00 kor kell hashajtó bevenni. Fogamzásgátlót...
Kaphatok covid vakcinát? és melyik...
Inzulinrezisztenciám van és ezzel együttjáró pajzsmirigy alulműködésem, ami már kezelendő. IR-re szedek Merckformin 500as gyógyszert, pajzsmirigyre...
Folyamatos Szédülés
Kedves Doktornő! A vérnyomásom már beállt. Ritmus zavarom nincsen. Az elmúlt 2 évben kb 5x volt szívultrahang. Múlthéten is volt. Számtalan EKG...
Várható-e javulás...
Tisztelt doktornő/Úr, 74 éves férfi vagyok. Ez év január 01.-n felkelés után ahogy letettem a lábaimat a padlóra idegen közeget éreztem a talpam...
Pfizer covid vakcina
Tisztelettel érdeklődöm, hogy kaphatok e Pfizer covid elleni vakcinát, ha nemrég kaptam meg a csontritkulás elleni gyógyszeremet injekció formájában...