• Erős izzadás!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! Olyan panasszal fordulok önhöz, hogy az utóbbi 2-3 hétben nagyfoku izzadás lépet fel nállam! Izzadok, még a hajam is csuron viz(1-1,5l vizet izzadok ki pár perc alatt kb)..mégis ráz a hideg! a borom nedves, és szó szerint jéghideg! Arcborom szurkéssé válik ilyenkor! Általános rosszullét,gyengeség jellemez! Normálisan táplálkozom.Rendszerint akkor fordul elő,ha bemegyek az utcárol egy helységbe,vagy lakásba.Fizikai aktivitás közben! Ilyen izzadási rohamok után mindig aludnom kell! napi 3-4 orat alszom igy a normál alvás rendem melett! 40 Éves korom elott eltávolitották a petefészkem,és a méhem..Nem tudom,h menopauzas tunet-é,de nagyon megvisel,..és kezdek igazan aggodni! Várom mihamarabbi válaszát!!

        Dr. Tomonkó Magdolna válasza a izzadás témában

        Kedves Kérdező! Az életkora valóban az a kor, amiben a menopauza tünetei erőteljesen jelentkezhetnek. Ezek sokszor kellemetlenebbek méh és petefészek eltávolítás után, bár ez elég hosszú ideje történt. Mindenképpen beszélje meg panaszait nőgyógyásszal, háziorvosával, laborvizsgálatokkal tisztázni kellene a hormonális állapotát is. Üdvözlettel: dr Tomonkó Magdolna

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tomonkó Magdolna
        háziorvos, transzfúziológus

        Dr. Tomonkó Magdolna
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. augusztus 07., 14:42; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 11:43

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! 3 éve béltükrözés alkalmával megállapították, hogy diverticulitisem van. Normixot kaptam. Sajnos csúnya rosaceában is szenvedek. A bőrgyógyász INERTÁT írt fel, de nem merem szedni, mert olvastam, hogy nagymértékben...
        Kedves Doktor Úr! Elõfordulhat gombás hüvelygyulladás VISZKETÉS NÉLKÜL és a mindenhol olvasható klasszikus túrós jellegū folyás nélkül? Több mint 2 hónapja van állandó égõ hüvelyi és szeméremtesti fájdalmam, ami még nem reagált...
        Tisztelt Doktornő! Érdeklődnék,hogy idős ,súlyos demens betegnek lehet e együtt adni,rivotrilt ( 1mg )és quetiapinet (25 mg )? Úgy tudtam,hogy a quetiapinet egyáltalán nem szabad, mert halált okoz ezeknél a betegeknél. Köszönöm válaszát.
        Vérvételen voltam, és minden jó lett, kivéve 3 értéketŰ: GOT: 620 GPT: 168 LHD (ismételve, higítva): 5472 A vizelet negatív, az üledékben kevés baktérium megjegyzéssel. Voltam éves szűrésen pont 2 hete (teljes has, kismedence, máj,...
        Tisztelt Doktor Út! Missed ab mútétem volt a 9. hétben. A szövettan makroszkópos leírás: Összmennyiségben mintegy 6 cm3-nyi szürkésfehér szövetet is tartalmazó nagydarabos kaparék, 1 kazetta nem egész. Mikroszkópos leírás: Vérbe...
        Tisztelt Doktor úr! A havi menstruációm átlag 26 napig tart, ezt követi egy pár napos, maximum egy hetes szünet. Az erős vérzés nagyjából 3-4 napig tart. Ezen felül a menzesz időszakának fele gyengébb vérzésből, másik fele a barna...
        Tisztelt Doktor úr! Az lenne a problémám hogy volt egy idegen test érzés a torkomban amely allergiás tünetekkel kezdődött,orrdugulással sok tüsszentéssel.Elmentem a háziorvoshoz írt Nurofen gyulladáscsökkentő gyógyszert és orrcseppet.Pár...
        Tisztelt doktornő Fél éve kezdődtek a panaszaim bal oldali bordafájással ami la lapocka és a gerincembközé is benyilal.Majd egy 5cm-es kis duzzanat jelent meg a szegycsontom alatt.Bal hónaljamban megnagyobbodott a nyirokcsomóm.Orvos szerint nem...
        Tisztelt Dr Úr. Korábban leveleztem önnel hasi panaszokkal, széklet változással kapcsolatban, amivel felkerestem a helyi sztk kirendeltséget is itt kaptam időpontot vastagbéltükrözésre. Ám én arra jutottam szeretném ezt elvégeztetni inkább...
        Jó napot kívánok! PCOS beteg vagyok és inzulinreziszteciám is van vagy is egy évvel ezelőtt most már átalakult cukorbetegséggé 1 hónapja szedem a metformin-t napi 2*1000mg-ot mellette diétazom és mozgok is kezd beállni a cukrom napközben...