Hízás

Jónapot.Lassan a 19- dik életévemet töltöm be.163 cm vagyok, 45 kg.És étvágyam egyre kevesebb van.naponta már legtöbbször fött ételt csak egyszer fogyasztok. Az egészséges testsúly alatt vagyok 5 kg-mal.Szeretném, ha egy gyógyszert ajánlana. Mert már nem elegendő az, hogy változatosan egyek.Hiába vásárolnak nekem gyümölcsöt stb.Emelett bizonyos fokú depresszióval is küzdök.tudom, hogy nagyban ez az oka.de nem fordulok orvoshoz semmi esetre sem, ezért szeretném kérni, hogy vény nélkül kapható hatásos gyógyszereket javasoljon.az ár nem fontos.kisebb mellékhatások sem.köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza soványság témában

Kedves Kérdező!

Most is orvoshoz fordult. A probléma kivizsgálást igényel, nem vény nélküli csodaszert, ami kisebb mellékhatásokkal megoldja a problémát, ilyen nincs. Ha lenne, nem kellene orvosi vizsgálat, kezelés. A soványság hátterében pszichés ok is valószínű, de jelen lehet endokrinológiai betegség, felszívódási zavar. Saját érdekében kérje a kivizsgálásban háziorvos és pszichiáter segítségét. Előbb utóbb úgyis orvoshoz kell fordulnia, a probléma halogatás a szövődmények rizikóját növeli.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 17., 13:31; Megválaszolva: 2011. március 18., 09:26
Kérdések és válaszok: Egyéb
Belgyószászati tünetek
Szép napot! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, akkor minden reggel hányingerrel keltem és ha ettem vagy ittam valamit azonnal ki is hánytam...
Súlyprobléma
Tisztelt WEBBeteg! A következő problémával fordulok önökhöz. 22 éves férfi vagyok, 185 cm magas és ez mellé 61 kg testsúly...
HÍZNI SZERETNÉK
KEDVES DOKTOR ÚR! HÍZNI SZERETNÉK, DE A KB. 10 ÉVE TARTÓ REFLUXOM, (LAKTÓS ÉRZÉKENYSÉGEM) ÉS AZ EBBŐL ADÓDÓ FOLYAMATOS HASFÁJÁS, GÖRCSÖK ...
Mitol lehet ez?
Tisztelt doktorur/no! 18 eves vagyok 164cm 44 kilo. Azzal a problemaval jottem, azt vettem eszre magamon egy ideje hogy sokat eszem, de kozbe vagy utana...
Mit tegyek?
Kedves Doktor/Doktornő! Teljesen tanácstalan vagyok, mert nem tudom mit kezdhetnék magammal, mi a teendő. A problémám az, hogy 178 centiméterrel...