Mérgezés

Édesanyám 55 éves, a reumatológián kiírtak neki 5 infúziós kezelést, melyet fel is vett. Egyébként szerzett diabétesz-e van (gyógyszeres) és syncumárt szed, trombózisa miatt. Miután kijött a kórházból az infúziós kezelések után másnap rosszul lett. Vörös lett a teste mindenhol, nagyon égett, verejtékezett, viszketett, kába lett, pufadt a hasa, hasmenése lett, ájulásérzése volt. Mentőt hívtunk, azóta is kórházba van. Kapott infúziót és vért vettek tőle. Fehérvérsejtejei száma magas. Nem tudják mi a baja, de nem is igazán kezelik. Kiírtak egy EKG-t és mellkasröntgent, melynek nem közölték az eredményét és gyomortükrözést akarnak, de anyu nem akar belemenni, mert retteg ettől a vizsgálattól. Mi arra gyanakszunk, hogy cink volt az infúziós (reumás) 5 napos kezelésben, és hogy esetleg cink túladagolás az ok, de az orvos azt mondta (belgyógyász) , hogy ez hülyeség. Azóta panasz nincs, mi mérgezésre gyanakszunk. Kihez lehet ilyenkor fordulni, mert a kórházban szerintem nem célirányos vizsgálatot írnak ki. Már öt napja a kórházban van tünetmentesen és még semmiről nem tájékoztatták és a fent említett vizsgálaton kívűl más nem történt.

Dr. Rákóczi Éva válasza gyógyszermellékhatás témában

Tisztelt Hölgyem!

SZámos gyógyszeres kezelés, többek között infúziós formában is okozhat mellékhatásokat általánosan, de a nevét nem írta meg, ezért kérem tájékoztasson, hogy ebben a kérdésben segíthessek Önöknek. Köszönettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 15., 22:38; Megválaszolva: 2011. március 17., 07:52
Kérdések és válaszok: Egyéb
Gyógyszer
Tisztelt Dr.Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy torokfájásra kaptam Roxithromycin-ratiopharm tablettát de első szem után hasmenésem volt...
Methylprednisolone
4 honappal ezelott prednisone alapu gyogyszert kellett szednem 6 napig csokkentett dozisokban aminek mar rogton lehetett erezni a mellekhatasat borzaszto...
Oedéma?
Tisztelt Doktornő! Segítségét szeretném kéni, abban, hogy hova forduljak az alábbi felsorolt tüneteim alapján. kb. 2 hete kezdett el dagadni a...
Sotret és más gyógyszerek
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azt szeretném kérdezni, hogy Indometacinum és Doxycyclin -ek mellett szedhető e Sotret? Már egy éve szedem a Sotret-et és...
Kérdés
Azt szeretném megkérdezni h az augmentin duo 1g-os gyógyszertől érezhetek mellékhatásként fáradtságot, erős fáradtságot? Köszönöm