Furcsa tünetegyüttes. Mi lehet a probléma?

Tisztelt dr.Úr/Nő! 2-3 hete fennálló problémámmal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.Először is szeretném megjegyezni, hogy hatalmas nyomás alatt élek, mindennapos a stressz.Nemrég arra lettem figyelmes, hogy az iskolában nehezebben megy a koncentráció és ugyanannyi tanulás mellett romlanak a jegyeim.Egyik nap megtanulom az anyagot és másnap olyan, mintha mindent kitöröltek volna a fejemből.Ilyen még sosem fordult elő velem.Ezenkívül egyre többet alszom, nagyon fáradékony vagyok és gyengének érzem magam. A hangulatom eléggé gyorsan megváltozik, sokkal ingerlékenyebb vagyok, gyorsan elvesztem a fejem.Általában ez sem jellemző rám, mostanában viszont egyre gyakrabban előfordul.Néhány napja azt is észrevettem, hogy az ujjaim és az egész karom zsibbadnak.Egyre rendszeresebben van erős fejfájásom, lassan aludni sem tudok tőle. Az evéssel is akadnak gondjaim, hízókúrára fogtam magam, ennek ellenére nem tapasztaltam súlygyarapodást, sőt, fogytam is.Nagyon gyakran megszédülök, nem tudok továbbmenni, le kell ülnöm.Régen alacsony volt a vérnyomásom, de az utóbbi 2 hétben az is drasztikusan megemelkedett. Mi lehet a probléma? Segítségét előre is hálásan köszönöm: Egy aggódó diák.

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Molnár Anna válasza figyelem témában

Kedves Kérdező!

A folyamatos stressz biztosan hozzzájárul panaszaihoz. Fáradékonyság, gyengeség hátterében az Ön életkorában gyakran áll vérszegénység. Jó étvágy mellett történő fogyás is magyarázható stresszel, de fontos kizárni szervi diszfunkciókat (pl. pajzsmirigy betegség, akár cukorbetegség, stb) .

Panaszaival javaslom forduljon háziorvosához, szakorvosi vizsgálat, laborok elvégzése céljából!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 07., 18:41 ;Megválaszolva: 2011. március 09., 21:24
Kérdések és válaszok: Egyéb
Gyógyszer tárolása
Tisztelt Doktor! Azzal kapcsolatban lenne kérdésem, hogy problémám van az orrspray, inhaláló gyógyszer tárolásával. Azokra az van írva, az...
Mellkasi fájdalom
Tisztel Doktornő! Kb 3 hónapja jelentkezett először a fájdalom a mellkasomban. Kissé balra orientálódik a szívem környékére. Nem köthető sem...
Szédülés, hányinger...
Tisztelt Doktor Nő! Három héttel ezelőtt egy összejövetelen alkoholt fogyasztottam (töményet, kicsit nagyobb mennyiségben) . Másnap korán reggel...
Leszázalékolás
Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Leszázalékolással kapcsolatban, azon belül is a jogosítvány esetleges elvételéről szeretnék kérdezni. 2020-ban...
Lábtőcsont-törés
Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 4 hete megbicsaklott a bokám, melyre ráestem és sajnos a sürgősségi ellátás során kiderült, hogy lábtőcsont...